پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تنوع کتاب ایرانی ریشه در غنای فرهنگی ما دارد. از آثار نظم و نثر کهن گرفته تا رمان ها و شعر نو در عصر جدید، ادبیات ما پر از دلنوشته های تاثیرگذاری است که روح و جان را جلا می دهد.

به همین دلیل است که دوستداران کتاب، عاشق دانلود کتاب ایرانی از سبک های مختلف هستند. از بین آثار منظوم و منثور متنوعی که در ادبیات ما وجود دارد، کتاب‌ عاشقانه ایرانی جایگاه ویژه تری دارد.

انواع رمان ایرانی یک تجربه همه جانبه با احساسات ناب را به خواننده منتقل می‌کند. نویسندگان کتاب های عاشقانه ایرانی صرفاً به دنبال بیان داستانی سرگرم کننده با پایان خوش نیستند . اکثر آنها در رمان های عشقی خود به مشکلات واقعی و اساسی که در جامعه وجود داشته و دارد، اشاره می‌کنند و در تلاشند درک و آگاهی خواننده ایرانی را نسبت به مسائل اجتماعی بالا ببرند.

 

معرفی 3 رمان از پرفروش ترین کتاب های ایرانی

بسیاری از آثار شعرا و نویسندگان ایرانی نه تنها در کشور خودمان بلکه در جهان شناخته شده و محبوب است. از میان آثار متعدد و متنوع، 3 اثر زیر جزو شاهکارهای آثار مدرن به شمار می آیند:

سال بلوا اثر عباس معروفی

کتاب سال بلوا را می توان یکی از رمان های اثرگذار و پر از احساسات ناب معرفی کرد که حتی بارها خواندن آن نیز شما را خسته نمی کند. داستان زیبای این کتاب ایرانی، فراز و نشیب های زندگی دختری را روایت میکند که همه تصور می کنند زندگی فوق العاده ای با دکتر سرشناس شهر دارد. درحالیکه واقعیت چیز دیگری است. نثر بدیع و جالب عباس معروفی که داستان را به سبک اول شخص از زبان نام نوش آفرین روایت می کند، جذابیت این رمان اجباری را دوچندان کرده است.

 

 

 

کتاب شهری چون بهشت نوشته سیمین دانشور

 کتاب ایرانی شهر چون بهشت که جزو رمان های عاشقانه و اجتماعی طبقه بندی می شود، شامل چندین داستان کوتاه است که با نثری شیوا توسط نویسنده مشهور سیمین دانشور نگاشته شده است. در یکی از داستان ها، اتفاقات جالبی که برای یک خانواده آمریکایی ساکن ایران پیش می آید را می خوانیم. این خانواده که به حاجی فیروز علاقه خاصی پیدا کرده اند، سعی دارند به او کمک کنند تا ...

دانلود کتاب شهری چون بهشت

 

کتاب ایرانی کلیدر اثر محمود دولت آبادی

کتاب کلیدر روایتی از یک داستان واقعی است. عشقی که بین گل محمد و مارال شکل می گیرد و مشکلاتی که این دو جوان عاشق در راه رسیدن به هم و پس از ازدواج در زندگی با آن مواجه می شوند. این رمان 10 جلدی آنقدر شیوا و روان نوشته شده که با وجود طولانی بودن به هیچ وجه خواننده را خسته نمی کند. دولت آبادی با چنان هنرمندی مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را با اتفاقات رمان درآمیخته که احساس می کنید هر لحظه این کتاب را خودتان شخصا در حال تجربه کردن هستید.

 

اگر به دنبال دانلود کتاب ایرانی از ژانر های مختلف عاشقانه، اجتماعی، معمایی، تاریخی و غیره هستید می توانید به سایت دانلود رمان استور مراجعه کنید و از مطالعه صدها رمان رایگان که با فرمت pdf در اختیار شما قرار گرفته لذت ببرید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: