پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تعمیر لوازم خانگی در دکتر آچار

دکتر آچار یکی از مراکز خدماتی و تعمیراتی لوازم خانگی مجاز و معتبر در تهران است که از طریق همکاری با تکنسین های متخصص به تعمیر لوازم خانگی در منزل می پردازد.

 

چرا تعمیرات لوازم خانگی مان در تهران را به تکنسین های دکتر آچار بسپاریم؟

عیب یابی لوازم خانگی

عیب یابی یکی از مهم ترین مراحل در تعمیر لوازم خانگی محسوب می شود، در صورتی که عیب یابی توسط افراد بدون تخصص انجام شود، مشکلات پنهان لوازم خانگی پیدا نشده و در نتیجه بر طرف نخواهند شد.

توصیه می شود که عیب یابی لوازم خانگی را به تکنسین های متخصص دکتر آچار بسپارید تا مشکل در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

سرویس لوازم خانگی

سرویس لوازم خانگی از مهم ترین اقداماتی است که توسط سرویس کاران و تکنسین ها انجام می شود، در طی فرایند سرویس، علاوه بر بهبود عملکرد لوازم خانگی می توانید میزان مصرف برق آن ها را کاهش داده و بر طول عمرشان بیفزایید.

همکاری با تکنسین های متخصص

کلیه تعمیرکاران و سرویس کارانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، افراد ماهر و آموزش دیده ای هستند که به صورت دوره ای آموزشات جدید را فرا می گیرند، این افراد با استفاده از جدید ترین متدهای تعمیراتی و ابزار با کیفیت به تعمیر لوازم خانگی می پردازند.

تعمیر گاز

مشاوره رایگان با کارشناسان

امکان تماس با شماره 09124573404 و سایر شماره های درج شده در صفحه و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه وجود دارد، در صورتی که تعمیر لوازم خانگی تان توسط خودتان امکان پذیر باشد تکنسین ها شما را راهنمایی خواهند کرد تا مشکل را حل کرده و لوازم را تعمیر کنید.

در صورتی که تعمیر لوازم خانگی تان توسط شخص خودتان امکان پذیر نباشد می توانید تعمیرات را به تکنسین های متخصص این مجموعه بسپارید.

تعمیر لوازم خانگی در تهران

مجموعه دکتر آچار از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و در تمامی مناطق 22 گانه تهران شعبه دارد، در نتیجه هر جای تهران که سکونت داشته باشید می توانید تعمیرات لوازم خانگی تان را به تکنسین های این مرکز بسپارید.

تعمیر لوازم خانگی در محل و منزل

از مهم ترین مزایای تعمیرگاه دکتر آچار این است که تکنسین های این مجموعه تعمیرات را در محل و منزل مشتری انجام می دهند، با این امکان نیازی به حمل و نقل لوازم خانگی به تعمیرگاه نداشته و در هزینه های تان صرفه جویی می شود.

تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی

تعمیر قطعات معیوب لوازم خانگی اولویت اصلی تکنسین های مرکز دکتر آچار است، در صورتی که قطعه ای غیر قابل تعمیر باشد تکنسین ها با رضایت مشتری اقدام به تعویض آن می کنند.

کلیه قطعاتی که توسط تکنسین های این مرکز استفاده می شود قطعات اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی 12 ماهه می باشند.

تعمیر لوازم خانگی با گارانتی

تعمیر کلیه لوازم خانگی در مجموعه دکتر آچار دارای گارانتی 12 ماهه بوده که به صورت کتبی پس از ارائه خدمات تقدیم مشتریان گرامی می شود.

تعمیر لوازم خانگی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

هزینه تعمیرات در مرکز خدماتی دکتر آچار با توجه به نوع، مدل و برند آن ها متغیر است، با این حال نگران هزینه تعمیرات در این مجموعه نباشید چرا که هزینه و نرخ تعمیرات لوازم خانگی در اتحادیه تعمیرکاران از پیش تعیین شده و کاملا منصفانه هستند.

آیا تعمیر لوازم خانگی را می توان به صورت تلفنی سفارش داد؟

بله امکان سفارش تعمیر لوازم خانگی از طریق تماس با شماره 22631427 و سایر شماره های درج شده در سایت وجود دارد، می توانید برای درخواست تکنسین جهت تعمیر لوازم خانگی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دکتر آچار به ارائه چه خدماتی می پردازد؟

تعمیر یخچال

یخچال ها دارای انواع و مدل های مختلف هستند که ممکن است به دلایل مختلفی دچار ایراد و خرابی شوند، تکنسین های دکتر آچار به تعمیر انواع یخچال معمولی، فریزر، ساید بای ساید و صنعتی می پردازند.

از آن جایی که یخچال یکی از سنگین ترین لوازم خانگی محسوب می شود و حمل و نقل آن به تعمیرگاه کاز زمان بر و پر هزینه ای است، تکنسین های دکتر آچار جهت کاهش هزینه های حمل و نقل و جلوگیری از آسیب دیدن یخچال در مسیر و تعمیرگاه تعمیر را در محل انجام می دهند.

با تعمیر یخچال در محل می توانید ناظر فعالیت تکنسین ها نیز باشید.

تعمیر پکیج

تکنسین های دکتر آچار به تعمیر تمامی برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، آریستون، بوش، لورچ و... در محل و منزل می پردازند، عملکرد پکیج می تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل شود، در صورت مشاهده هر گونه نقص در عملکرد پکیج تان تعمیر آن را به تکنسین های دکتر آچار بسپارید.

تعمیر پکیج

تکنسین های متخصص و آموزش دیده دکتر آچار تعمیرات انواع مدل ها و برندهای پکیج را در محل و منزل انجام می دهند، از این جهت با این امکان نیازی به حمل پکیج به تعمیرگاه و پرداخت هزینه اضافی حمل و نقل نخواهید داشت.

تعمیر لباسشویی

ماشین لباسشویی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که در انواع برندها و مدل های مختلف تولید می شود، این دستگاه می تواند به دلایل مختلفی دچار ایراد و خرابی شود از این جهت توصیه می شود تعمیر آن را به تکنسین های ماهر و مجرب دکتر آچار بسپارید و برای تعمیر لباسشویی اینجا کلیک کنید.

تعمیر ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از پر استفاده ترین لوازم خانگی در آشپزخانه های امروزی است، بروز اختلالات در قطعات این دستگاه می تواند عملکرد آن را دچار اختلال کند، در نتیجه توصیه می شود تعمیرات ماشین ظرفشویی را به تکنسین های ماهر بسپارید.

تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماکروفر

تعمیر انواع ماکروفر در مدل ها و برندهای مختلف را به تکنسین های دکتر آچار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و به تعمیرات بپردازند.

تعمیر اجاق گاز

تکنسین های دکتر آچار به تعمیر انواع اجاق گاز از جمله اجاق گاز مبله، رومیزی، فردار و... می پردازند، در صورت بروز هر گونه مشکل در اجاق گاز تان تعمیرات آن را با خیالی آسوده به تکنسین های ما بسپارید و برای تعمیر اجاق گاز کلیک کنید.

تعمیر جارو برقی

جاروبرقی ها در انواع مدل ها و برندهای مختلف تولید می شوند، در صورتی که عملکرد جاروبرقی تان به هر دلیلی دچار مشکل شده است، پیشنهاد می کنیم که تعمیر آن را به تکنسین های دکتر آچار بسپارید.

تعمیر کولر گازی

کولر گازی از پر استفاده ترین لوازم خانگی در فصول گرم سال به ویژه بهار و تابستان است، پیشنهاد می کنیم که پیش و پس از استفاده از این دستگاه جهت عملکرد بهتر سرویس آن را انجام دهید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه تعمیر آن را به تکنسین های متخصص دکتر آچار بسپارید و جهت تعمیرات کولر گازی به این لینک مراجعه کنید.

تعمیر آبگرمکن

در صورتی که از آبگرمکن استفاده می کنید و عملکرد دستگاه تان دچار اختلال شده است توصیه می کنیم که تعمیر آن را به تکنسین های دکتر آچار بسپارید.

توجه کنید تکنسین های دکتر آچار به تعمیر سایر لوازم خانگی از جمله هود، آبسردکن، کولر آبی، قهوه ساز، اسپیلت و فر تو کار می پردازند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: