پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

لباسشویی، یکی از وسایل مهم آشپزخانه است و کار سنگین و زمان بر شستشوی لباس ها را در زمانی کوتاه و باکیفیتی بالا به انجام می‌رساند. در صورتی که این وسیله ایرادی پیدا کند، این کار سخت و پر زحمت، توسط هیچ کس انجام نخواهد شد. به خصوص در زندگی های پرمشغله امروزی، این موضوع حتما دردسر ساز خواهد شد. برای رفع این مشکل، لازم است از فرد متخصص و قطعات فابریک یدک برای تعمیر دستگاه استفاده شود. اگر ساکن زنجان هستید، لازم نیست برای تعمیر لباسشویی خود نگران باشید. برای این منظور می‌توانید در تمام ایام هفته با مرکز تعمیرات تخصصی زنجان سرویس تماس بگیرید یا درخواست تعمیر لباسشویی در زنجان را، در این سایت ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود. پس از درج اطلاعات در زمانی کوتاه تکنسین متخصص به منزل شما اعزام خواهد شد و تمام تعمیرات دستگاه در محل، بدون خارج کردن قطعات از خانه شما انجام می‌شود.

 

دلایل ایراد در ماشین لباسشویی

دلایلی که سبب از کار افتادن ماشین لباسشویی می‌شوند متفاوتند. برای بسیاری از این موارد، افراد مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی خود می‌شوند. اما، برخی دلایل بیش از سایر موارد، سبب ایراد در این وسیله می‌شوند و رایج تر هستند. در ادامه این مطلب، با برخی از موارد مهمی که سبب از کار افتادن دستگاه می‌شوند، آشنا می‌شویم.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

دلایل اصلی این مشکل عبارتند از نبود برق در سیستم به دلیل مشکلاتی نظیر خرابی پریز یا دوشاخه و یا قطع شدن سیم های ماشین لباسشویی. اگر دستگاه روشن می‌شود ولی با خطا یا پیغام باز بودن درب مواجه می‌شوید، ممکن است میکروسوئیچ درب دستگاه ایراد داشته باشد. اگر ایراد از برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، باید حتما کار تعمیر لباسشویی در زنجان را به تکنسین دستگاه بسپارید. دقت داشته باشید که این قطعه بسیار حساس است و هر مشکل کوچک یا بزرگی در آن باید توسط تعمیرکار دستگاه بررسی شود.

آبگیری نکردن و تعمیر لباسشویی در زنجان

یکی دیگر از دلایل تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان، مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است. این مشکل می‌تواند به دلیل کمبود فشار آب ساختمان، مسدود شدن شلنگ آب دستگاه، مشکل در شیر برقی، هیدروستات و ... باشد. برای بررسی تمام این قطعات، باید تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی نماید و کار تعمیر لباسشویی در زنجان را انجام دهد. برای این منظور، با مرکز تعمیرات تخصصی زنجان سرویس تماس بگیرید.

23

آبگیری و انجام ندادن مراحل بعدی کار

اگر ماشین لباسشویی یک مرحله از حالت قبل جلوتر برود، به این معنا که آبگیری دستگاه انجام شود؛ ولی، کار شستشوی لباس ها انجام نشود و پس از آبگیری دستگاه متوقف شود، احتمال دارد پلاتین های اتصال مربوط به تغذیه موتور تایمر در هیدرواستات، قطع شده باشد. باید این پلاتین ها مورد بررسی قرار بگیرند در صورت وجود هر گونه اشکال در هیدرواستات، تعویض شوند. اگر سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر قطع شده باشد نیز باید آن را تعویض کنید. این احتمال را نیز در نظر بگیرید که موتور ماشین لباسشویی خراب شده یا چرخ دنده های آن معیوب شده اند و کار نمی‌کنند که در هر دو صورت باید کار تعمیر لباسشویی در زنجان را انجام دهید.

نشت آب و تعمیر لباسشویی در زنجان

یکی از دلایل اصلی ایراد در ماشین لباسشویی، نشت آب از دستگاه است. نشت آب از ماشین لباسشویی، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر آب پس از رسیدن به حد مجاز متوقف نمی‌شود، هیدروستات خراب شده و باید برای تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی اقدام نمایید. اما برای این مشکل احتمالات مختلف دیگری نیز وجود دارد. اگر مخزن سوراخ شده باشد باید آن را از نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان خریداری نموده و عوض کنید. در صورتی که در اتصال شلنگ ورودی به شیر الکتریکی مشکلی باشد، باید این قسمت را اصلاح کرد. سپس لوله خرطومی مخزن به پمپ را بازدید و نسبت به رفع عیب یا تعویض آن اقدام نمایید. اگر آب از پشت مخزن ماشین لباسشویی و زیر یاتاقان بیرون می‌ریزد، باید کاسه نمد ماشین لباسشویی را بررسی کنید. قسمت های بعدی که ممکن است شما را به دردسر تماس با تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی در زنجان بیاندازد عبارتند از: ایراد در شلنگ تخلیه، مشکل در پمپ آب، اشکال در اتصال رابط بین شیر الکتریکی و محفظه جاپودری که این موارد نیز باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

24

نکاتی در خصوص نگهداری و تعمیر لباسشویی در زنجان

اگر می‌خواهید برای دستگاه شما مشکلی به وجود نیاید و نیاز به تعمیر لباسشویی در زنجان نداشته باشید، سعی کنید به بهترین شکل ممکن از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنید. در ادامه برخی از نکات مهم در این خصوص را می‌خوانیم.

  • دستگاه را مستقیم به برق نزنید و سعی کنید از یک محافظ جریان برق، سر راه دستگاه خود استفاده نمایید. از چند راهی برای دستگاه استفاده نکنید.
  • از قرار دادن وسایل سنگین روی دستگاه اجتناب کنید.
  • متناسب با نیاز خود از برنامه مناسب استفاده کنید. مثلا نباید لباس های حریر و نازک را با برنامه های عادی بشویید.
  • دستگاه را تراز نصب کنید و در صورتی که سر و صدا و لرزش زیادی از دستگاه متوجه شدید با تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی در زنجان تماس بگیرید.
  • دستگاه را بیش از حد ظرفیت خود پر نکنید. خالی بودن بیش از حد ماشین لباسشویی نیز، باعث خارج شدن دیگ از مدار خواهد شد.

برای تعمیر دستگاه خود از تکنسین متخصص و قطعات فابریک یدک استفاده نمایید. در ادامه نکاتی را در خصوص تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس می‌خوانیم.

تعمیر لباسشویی در زنجان سرویس

تعمیر لباسشویی به دلیل پیچیدگی هایی که همه ساله به این دستگاه اضافه می‌شود، یک کار دشوار و تخصصی است. در واقع از سال اختراع این وسیله تا کنون، همواره ساخت این دستگاه، دچار تغییر و تحول شده است. گفته می‌شود شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم منزل، در حال ساخت دستگاهی هستند که بدون استفاده از آب کار شستشوی لباس ها را انجام دهد. تصور کنید که تعمیر آن دستگاهها تا چه حد می‌تواند دشوار باشد و نیاز به تخصص و مهارت های به روز داشته باشد. زنجان سرویس، یکی از مراکز شناخته شده و قدیمی در زمینه تعمیر لوازم منزل است که همواره به روزترین آموزش ها را برای تعمیرکاران باتجربه و بادانش خود برگزار می‌کند. اگر قصد تعمیر لباسشویی در زنجان با استفاده از قطعات باکیفیت و توسط افراد متخصص را دارید، این مجموعه بهترین انتخاب برای شماست. کارشناسان زنجان سرویس، در تمام ایام هفته، آماده ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در زنجان و اعزام تکنسین به محل هستند. برای این منظور کافیست با آن ها تماس بگیرید یا در سایت زنجان سرویس، درخواست خود را ثبت نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: