پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تقریبا تمام ما با وظایف پرستار در منزل آشنایی داریم و می دانیم که پرستاران از بیماران ترخیص شده در منزل یا سالمندانی که قادر به انجام کارهای خود نیستند مراقبت می کنند و یک پرستار خوب کسی است که مهارت بالا و تجربه زیادی در این امور داشته باشدو بتواند که نیاز بیماران و سالمندان را در زمینه های مختلف رفع نماید.

به این نکته توجه داشته باشید که برای استخدام پرستار در منزل اول می بایست که نیاز و شرایط خود یا عزیزانتان را مورد بررسی قرار دهید و به تبع از آن ها یک پرستار مناسب را برای انجام امور خود یا افراد خانواده تان برگزینید؛ در این مقاله می خواهیم که شما را با جزئیات بیشتر با فعالیت ها و وظایفی که یک پرستار در خانه انجام می دهد آشنا کنیم اگر تمایل دارید در این زمینه به دانسته های خود بیفزایید و در صورت نیاز به پرستار از یک موسسه معتبر کمک بگیرید، مطالعه محتوای زیر را از دست ندهید.

 

پرستار در منزل

پرستار شخصی است که کار او مراقبت از سالمندان، بیماران و کودکان در منزل می باشد که مسئولیت پرستاران در هر کدام از این زمینه ها متفاوت خواهد بود و ما برای این که شما بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید در این قسمت به تفکیک مسئولیت های پرستاران در منزل می پردازیم.

  1. پرستار در منزل برای مراقبت از سالمندان: پرستارانی که برای مراقبت از سالمندان به منزل آن ها می روند باید به بهداشت افراد سالمند توجه زیادی نمایند و انجام امور بهداشتی و نظافتی آن ها را بر عهده بگیرند و به بهترین شکل ممکن انجام دهند؛ همچنین افراد کهن سال با توجه به این که به دلایل مختلف نیاز به مصرف داروهای گوناگون دارند پرستار وظیفه دارد که داروهای آنان را طبق دستور پزشک در اختیار آن ها برای مصرف قرار دهد؛ رسیدگی به اوضاع تغذیه و سلامت روحی و روانی افراد سالمند از دیگر مسئولیت های پرستار مراقبت از سالمند می باشد.
  2. پرستار در منزل برای مراقبت از بیماران: بسیاری از افراد هستند که با توجه به بیماری های سختی که دارند نه قادر هستند به بیرون از خانه بروند و نه این که از عهده کارهای خود برآیند که در چنین شرایطی به کارگیری پرستار در خانه چاره کار این دسته از اشخاص خواهد بود که تعامل خوب با بیمار، رسیدگی به بهداشت و نظافت فردی وی، تزریقات، فیزیوتراپی و ... از جمله وظایف پرستارانی به شمار می آیند که برای مراقبت از بیماران عازم منزلشان می شوند.
  3. پرستار در خانه برای مراقبت از کودک: بسیاری از اشخاص هستند که به علت مشغله های زیاد کاری قادر به نگداری از کودکان خود نمی باشند؛ به همین منظور برای مراقبت از دلبندانشان به استخدام پرستار در خانه می پردازند که فراهم آوردن آسایش و ایمنی کودک، رسیدگی به تغذیه وی، بازی با کودک و توانایی آرام کردن او از جمله وظایف پرستاران در این زمینه می باشد.

11

مزیت استخدام پرستار در منزل

استخدام پرستار در خانه برای انجام امور مختلف امتیازات مثبت زیادی در پی دارد که ما در ادامه مطلب برخی از عمده ترین این مزایا را برایتان شرح می دهیم.

  • بیمارانی که در منزل و در بستر هستند با گرفتن یک پرستار می توانند روند بهبود خود را سرعت ببخشند و از خطر ابتلا به زخم بستر و انواع عفونت ها نیز در امان بمانند.
  • هزینه پرستاری در خانه در مقایسه با هزینه پرستاری در بیمارستان ها بسیار کمتر می باشد.
  • وجود یک پرستار در خانه باعث می شود محیطی که سالمند یا بیمار در آن زندگی می کند تمیزتر و بهداشتی تر به نظر برسد.
  • اگر بیمار یا سالمندی در منزل دارید که باید به طور مرتب دارو مصرف کند و شما به علت مشغله های کاری که دارید از عهده مراقبت از او بر نمی آیید، با استخدام پرستار در منزل می توانید امور مراقبتی مربوط به این عزیزان را به بهترین شکل کنترل کنید و نگران به خطر افتادن سلامتی شان نباشید.
  • اگر عزیزان شما در منزل نیاز به تزریقات یا عوض کردن پانسمان به طور مرتب داشته باشند، شما می توانید با استخدام پرستار این کارهای مراقبتی را برای افراد خانواده تان به بهترین شکل انجام دهید.
  • اگر بیمار بد حالی در خانه دارید که توان حرکت ندارد و از طرفی هم مدام باید از او نمونه و آزمایش گرفته شود، با به کارگیری یک پرستار در خانه می توانید این کارها را به بهترین شکل برای عزیزان خود انجام دهید بدون این که برایتان زحمتی داشته باشد.

هزینه پرستار در منزل چقدر است؟

در خصوص حقوق  پرستارانی که در خانه بیماران مشغول به فعالیت می شوند باید گفت که حقوق آن ها مطابق با شیفت کاری و مسئولیت هایشان تعیین می گردد و به طور کل پرستارانی که به صورت ساعتی کار می کنند حقوق بالاتری نسبت به آن هایی که به صورت شبانه روزی استخدام می شوند دارند.

12

خدمات پرستاری در منزل کلینیک آرین طب

کلینیک آرین طب یکی از نام آشناترین و معتبرترین کلینیک هایی است که در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل مشغول به فعالیت در تهران می باشد.

این مجموعه با به کارگیری کادری مجرب از پرستاران می کوشد که انجام امور پرستاری در منزل را برای بیماران به بهترین شکل ممکن و با منصف ترین قیمت و طبق نیاز آن ها انجام دهد و در جهت جلب رضایت بیماران و خانواده هایشان تلاش نماید.

اگر برای مراقبت از کودکانتان نیاز به پرستار با تجربه در این زمینه دارید یا این که در خانه فرد سالمند یا بیماری دارید که از عهده مراقبت از وی بر نمی آیید، می توانید که از پرستاران مجرب مجموعه آرین طب به صورت ساعتی یا حتی شبانه روزی استفاده نمایید.

از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم؛ به جهت استفاده از خدمات پزشکی، رادیولوژی در منزل و پرستاری در منزل موسسه آرین طب لازم است با شماره تلفن های مشخص شده در همین صفحه در ارتباط باشید تا پس از ثبت درخواست و تکمیل فرم پرستاران متبحر این مجموعه مطابق با نیازتان به منزل شما اعزام شوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: