پایگاه خبری خانه فوتبال:

آموزش حسابداری ویژه ورود به بازار کار

علم حسابداری، علمی‌ برای نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن، کنترل و هدایت موجودی نا آرام تحت عنوان پول است. به گزارش ایسنا که به تایید شرکت نرم افزاری فرداد نیز رسیده است، مغز یک سیستم مالی حسابدار آن است. یک حسابدار با توجه به علم و تجربه ای که دارد، اوضاع مالی سازمان را بهبود بخشیده و باعث به سود رسیدن سازمان می‌شود.

اگر به حرفه حسابداری علاقمند هستید، برای بهترین بودن در این حرفه باید ویژگی‌هایی از جمله علاقه، دانش، اطلاعات به روز همچنین تجربه کافی داشته باشید. ما در این مقاله می‌خواهیم آموزشگاه حسابداری فرداد را معرفی کنیم که دوره حسابداری را به صورت کاملا رایگان برگزار می‌کند.

افراد مشتاق یادگیری، حسابداری را آموزش دیده و از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند. همچنین شعار این آموزشگاه‌ این است که: "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است".

ثبت نام در دوره های حسابداری مناسب چه کسانی است؟

اگر از علاقمندان به حرفه حسابداری هستید ولی علم حسابداری ندارید!

اگر فارق التحصیل رشته حسابداری هستید و یا هنوز در این رشته دانشجو هستید ولی هیچ‌گونه تجربه‌ای برای وارد شدن به بازار کار ندارید!

اگر می‌دانید چگونه در این زمینه تجربه کسب کنید ولی بودجه کافی ندارید!

برای شما یک پیشنهاد باور نکردنی و جذاب داریم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا راهی را به شما علاقمندان به حسابداری معرفی کنیم.

قطعا شما هم می‌دانید برای موفق شدن در رشته حسابداری، تنها داشتن مدرک و دانش حسابداری کافی نیست. برای موفقیت در این رشته حرف اول را مهارت و تجربه کافی می‌زند. در واقع دوره آموزشی می‌تواند برای شما مفید واقع شود که شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

لیست دوره‌های آموزشی ویژه بازار کار فرداد کدامند؟

برای اینکه خود را برای بازار کار آماده کنید، باید از صفر تا صد حسابداری را آموزش ببینید. در واقع می‌توان گفت آموزش حسابداری فرداد که ویژه بازار کار است حسابداری را از صفر تا صد آموزش می‌دهد. یعنی آموزش از ابتدایی ترین مباحث حسابداری شروع و به انجام پروژه‌های علمی‌ حسابداری و کار با نرم افزار ختم می‌شود، همین باعث می‌شود شما بتوانید در این حرفه موفق شده و مهارت حسابداری خود را بهبود بخشیده و تجربه خود را برای ورود به بازار کار بالا ببرید.

لیست دوره های حسابداری آموزشگاه حسابداری فرداد

برای اینکه بتوانید هر چه زودتر در دوره‌ها شرکت کنید و برای ورود به بازار کار آماده شوید، در این قسمت از مقاله لیست دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار آموزشگاه حسابداری فرداد را قرار داده‌ایم.

چرا باید در دوره‌های آموزش حسابداری فرداد شرکت کرد؟

اکثر دانشجویان این رشته به امید آنکه بعد از فارق التحصیلی مشغول به کار خواهند شد و برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند این رشته را ادامه می‌دهند.

اما متاسفانه بعد از فارق التحصیلی به این موضوع پی خواهند برد که گذراندن دروس دانشگاه به تنهایی برای ورود به بازار کار کافی نیست. پس به دنبال راهی می‌گردند که مهارت خود را در این رشته بالا برده و وارد بازار کار شوند.

لازم به ذکر است این افراد برای افزایش مهارت و ورود به بازار کار باید به دنبال دوره‌هایی بگردند که آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده کنند و مخصوص بازار کار باشند. در این دوره‌ها از تجارب عملی که اساتید دوره دارند استفاده کرده و خود را برای ورود به بازار آماده نمایند.

آموزشگاه حسابداری فرداد

در کشور ایران آموزشگاه‌های حسابداری بسیاری وجود دارند که هر کدام در منطقه خود و با شرایط موجود حسابداری را آموزش می‌دهند. ولی اموزشگاه حسابداری فرداد به دور از منطقه جغرافیایی برای توانمندسازی افراد مستعد یادگیری حسابداری، آموزش حسابداری را به صورت کاملا رایگان و آنلاین برگزار می‌نماید. در طی این دوره‌ها با وجود اساتید توانمند و برجسته به صورت کاملا کاربردی حسابداری را آموزش می‌بینید. اگر به یادگیری علاقه‌مند هستید و استعداد بالایی در یادگیری دارید اما به دلایلی نمی‌توانید به صورت حضوری در این دوره‌ها شرکت داشته باشید، می‌توانید از آموزش‌های آنلاین آموزشگاه حسابداری فرداد استفاده کنید.

چرا آموزش حسابداری فرداد کاملا رایگان است؟

شرکت نرم افزاری فرداد بعنوان تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه، نرم افزار حسابداری فرداد را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری به جامعه حسابداران تقدیم کرده است. شرکت نرم افزار حسابداری فرداد هرساله 1% از درآمد خود را صرف آموزش رایگان حسابداری به دانش پذیران و علاقه‌مندان این حوزه می‌کند.

دوره های رایگان حسابداری آموزشگاه حسابداری فرداد

علاقه‌مندان به راحتی به وب‌سایت آموزشگاه حسابداری فرداد وارد می‌شوند و پس از انتخاب دوره مورد نظر در آن پیش ثبت‌نام اولیه می‌کنند. در ادامه دانش پذیران بر اساس پیامک‌های دریافتی عمل می‌کنند و آموزش خود را پیش می‌برند.

چرا آموزشگاه حسابداری فرداد

موارد بسیاری در انتخاب آموزشگاه حسابداری دخیل هستند که یکی از آن‌ها می‌تواند امتیازهایی باشد که دیگر شرکت کنندگان در دوره‌ها به آموزشگاه انتخابی خود می‌دهند. آموزشگاه حسابداری فرداد به پشتوانه نام نیک شرکت نرم افزاری فرداد توانسته است با بالاترین امتیاز و سطح رضایت مندی دانش‌پذیران به کار خود ادامه دهد. از جمله قابلیت‌های ویژه آموزشگاه حسابداری فرداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش حسابداری بازار کار 0 تا 100
  • آموزش 100% رایگان
  • آموزش آنلاین و کاربردی
  • آموزش از طریق یادگیری از اساتید مجرب
  • شرکت در دوره‌ها از سراسر کشور
  • ارائه مدرک معتبر (در صورت کسب امتیازهای لازم)

چگونه ثبت نام کنیم؟

شرکت در دوره حسابداری از این ساده‌تر نمی‌شود. شما به راحتی می‌توانید به یکی از راه‌های زیر عمل کنید:

  • ورود به وب‌سایت آموزشگاه حسابداری فرداد به آدرس fardadgroup.com/academy و انتخاب دوره مورد نظر و ثبت‌نام در دوره‌های حسابداری فرداد
  • جستجوی نام آموزشگاه حسابداری فرداد در گوگل و ورود به صفحه آموزشگاه
  • جستجوی "آموزش حسابداری رایگان" در اینستاگرام و دنبال کردن صفحه "academyfardad"

با توجه به ظرفیت بسیار محدود دوره‌های حسابداری فردادف به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و به کمک آموزشگاه حسابداری فرداد، با اطمینان از دانش حسابداری خود به بازار کار حسابداری وارد شوید.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: