پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، الکسیس سانچز ستاره شیلیایی تیم فوتبال اینتر میلان یک خانه جدید در ایالت فلوریدا کشور آمریکا خریده است. این خبر را سازمان ثبت املاک ایالت فلوریدا منتشر کرده است. ارزش این خانه ۲ میلیون پوند است معادل ۴۰ میلیارد تومان است.

2vI3vZlcZnZf

خانه جدید او تنها ۳۰ دقیقه با ایالت میامی فاصله دارد. خرید این خانه احتمال پیوستن سانچز به تیم اینتر میامی آمریکا که دیوید بکام مالک آن است را بسیار زیاد کرده است.

nDDy6bFeDKks

خانه او در برجی ۵۲ طبقه قرار دارد. این برج ۲۱۲ واحد مسکونی دارد که ۴ واحد طبقات بالایی آن پنت هاوس هستند. نمای این برج رو به اقیانوس اطلس است.

laia-y-alexis

الکسیس سانچز و همسرش

 

طبقه ۳۳ این برج امکانات اختصاصی به افراد خاص این برج ارائه می‌دهد. امکانات این طبقه شامل یک رستوران، باشگاه ورزشی، استخر و مرکز بهداشتی و درمانی می‌شود.

1vvB2asjQJJN

سانچز اکنون به صورت قرضی در تیم اینتر میلان بازی می‌کند. آخر فصل قرارداد او پایان یافته و به تیم فوتبال منچستر یونایتد باز می‌گردد. مسئولان باشگاه شیاطین سرخ قصد بازگرداندن او را ندارند و در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب، قصد فروش او را دارند. هنوز ۲ سال از قرارداد سانچز با منچستری‌ها باقی مانده است.

q4McOvZHTdfG

تیم فوتبال وستهام از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن سانچز است، اما پول کافی برای انجام این کار ندارد. به احتمال زیاد فصل آینده باید شاهد حضور سانچز در لیگ MLS (لیگ برتر فوتبال آمریکا) باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: