پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهوش وقاری اظهار داشت: چند پیشنهادی بازیگری داشته‌ام، اما به خاطر اینکه نقش‌های کم‌رنگ و خنثی در حد یک یا دو سکانس بوده، از قبول این نقش‌ها خودداری کردم. این پیشنهادات نه از نظر مالی و نه از نظر بار هنری هیچ منفعتی برای بنده ندارد؛ لذا پیشنهاداتی که داشتم خیلی پیشنهادات چشم‌گیری نبوده است.

وی گفت: متأُسفانه در سینما و تلویزیون تولید فیلم‌ها و سریال‌ها بی‌کیفیت رواج یافته و این روند تشدید هم شده؛ طوری‌که کمتر فیلم‌های با محتوای قوی تولید می‌شود. همچنین فقط یک عده خاصی فقط مشغول بازیکری هستند و برایشان فرقی نمی‌کند چه بازی می‌کنند. هر پیشنهادی که به آنها می‌شود، آن را می‌پذیرند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان درباره دلایل عدم بازی در سریال «بچه مهندس چهار» خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که من به بازی در سریال بچه مهندس چهار ترغیب نشدم به خاطر این بود که نقش من در حد تنها یک «سایه» بود و نقش پررنگی در این سریال نداشتم و نه من پیگیر بازی در این سریال شدم و نه عوامل ساخت به صورت جدی پیگیر بازی من شدند.

وقاری معتقد است: متأسفانه در سینما و تلویزیون کشورمان اقدامات غیرحرفه‌ای و بداخلاقی‌های بسیاری به چشم می‌خورد. به عنوان مثال با کارگردان یا یک فرد تأثیرگذار در فیلم با بازیگری جهت همکاری تماس می‌گیرند و به او پیشنهاد کار و قول مساعد می‌دهند، اما با بداخلاقی صحبت‌هایشان را نقض می‌کنند و با شخص دیگری قرارداد می‌بندند. به قول همسر مرحومم فقط می‌خواهند ما را در آب نمک نگه دارند!

مطالبه از وزیر آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی

او در پایان از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که تدابیری را بیندیشد تا این وزارتخانه میان بازیگران و هنرمندان تبعیض قائل نود. همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید، بازیگران قوی و با استعداد و جوان را شناسایی و به آنها بها دهد تا به چهره‌های ماندگار در سینمای ایران تبدیل شوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: