پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهوش وقاری بازیگر ایرانی است. مهوش وقاری بیشتر در سریال ها و فیلم های تلویزیونی فعالیت داشته است. مهوش وقاری به تازگی همسر و یار خود را از دست داده است. مهوش وقاری کارنامه درخشان کاری دارد. مهوش وقاری در بیشتر نقش ها در کالبد مادری فداکار و دلسوز بازی کرده است.

مهوش وقاری

بیوگرافی مهوش وقاری

مهوش وقاری زاده ۱۳۳۳است.مهوش وقاری در تهران متولد شد.مهوش وقاری بازیگر سینما است.مهوش وقاری اهل ایران است.همسر مهوش وقاری «محسن قاضی‌مرادی» است.

زندگی شخصی مهوش وقاری

مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون.همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.او همچنین لیسانس علوم سیاسی در سال ۱۳۵۵ را داراست. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با «نار و نی»، همکاری «سعید ابراهیمی‌فر» آغاز کرد.محسن قاضی مرادی همسر خانم وقاری اخیرا دچار مشکلات بسیاری شده اند بطوریکه در تکلم دچار مشکل شده و از حرکت ناتوان گشته اند. به گفته همسرشان ، محسن قاضی مرادی از سال 1391 با مشکلاتی نظیر لرزش دست و … مواجه شد که به مرور بیماری پارکینسون مشکلات بیشتری برای این بازیگر عزیز بوجود آورده و ایشان را با محدودیت هایی مواجه ساخته است.این زوج فرزندی هم ندارند.

مهوش وقاری

فعالیت هنری مهوش وقاری

وقاری از سال ۱۳۶۷ با بازی در فیلم نار و نی، به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر وارد عرصه هنر بازیگری شد. وی یکی از بازیگران پر کار دهه هفتاد و هشتاد بود که سال های اخیر بسیار کم کار شده و به مراقبت از همسرش محسن قاضی مرادی میپرداخت.

 

علایق مهوش وقاری

بیشتر پیاده‌روی می‌کنم، زیرا به ورزش علاقه زیادی دارم. در دوران نوجوانی‌ام عضو تیم فوتبال دختر‌ها و در کنار آن عضو تیم پینگ‌پنگ مدرسه بودم. همیشه قدم زدن را دوست داشتم و هنوز هم دارم.

عاشق موسیقی سنتی هستم و باید بگویم از طریق یکی از دوستانم با عرصه موسیقی آشنا شدم. موسیقی از چیزهایی است که با شنیدن آن بسیار به آرامش می‌رسم

عاشق اشعار مولانا هستم و در کنار آن رمان‌های تاریخی و آثار ذبیح‌الله منصوری را دوست دارم و جزو ملزومات زندگی من هستند، اما الان بیشتر مطالعات من در حد خواندن اخبار اینترنت است.

سعید سلطانی را به‌عنوان یک فرشته می‌شناسم . من تلویزیون را بیشتر دوست دارم زیرا بیشتر در این مدیوم کار کردم و دیده شدم. به همین دلیل هم حس خاصی به تلویزیون دارم ضمن این‌که معتقدم با تلویزیون به خانه همه مردم می‌رویم.

مهوش وقاری

من در کارهای طنز حضور نداشتم به همین دلیل هم نمی‌دانم استعدادش را دارم یا نه اما به جرات می‌توانم بگویم که در تمام طول سال‌های زندگی‌ام طنز را درک کرده‌ام.

غذاهای ایرانی مثل قرمه‌سبزی. البته من هم غذاهای شیرین را بیشتر دوست دارم و رنگ مورد علاقه ام بنفش است.

درگذشت همسر مهوش وقاری

محسن قاضی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در منزل اش از دنیا رفت.

خانواده این هنرمند با تایید این خبر اعلام کردند که این بازیگر که چند سالی است که از بیماری پارکینسون رنج می برد، بر اثر عوارض این بیماری، شامگاه ۲۵ فروردین ماه از دنیا رفته است.

مهوش وقاری

فیلم شناسی مهوش وقاری

نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)
نیش زنبور (۱۳۸۸)
بیداری (۱۳۸۷)
پسر آدم، دختر حوا (۱۳۸۷)
پوست موز (۱۳۸۷)
نطفه شوم (۱۳۸۷)
یک‌وجب از آسمان (۱۳۸۷)
بی‌وفا (۱۳۸۵)
سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
تقاطع (۱۳۸۴)
تله (۱۳۸۴)
کوچولوی خوش‌شانس (۱۳۸۳)
چشمان سیاه (۱۳۸۱)
زیر پوست شهر (۱۳۷۹)
شب‌های تهران (۱۳۷۹)
دوستان (۱۳۷۸)

روزی که خواستگار آمد (۱۳۷۵)
گریز از مرگ (۱۳۷۴)
مروارید سیاه (۱۳۷۳)
آنها هیچ‌کس را دوست ندارند (۱۳۷۲)
راز گل شب بو (۱۳۷۲)
سارا (۱۳۷۱)
ماه عسل (۱۳۷۱)
مجسمه (۱۳۷۱)
مستاجر (۱۳۷۱)
سیرک بزرگ (۱۳۷۰)
نار و نی (۱۳۶۷)

مهوش وقاریمهوش وقاریمهوش وقاریمهوش وقاری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: