پایگاه خبری خانه فوتبال:

در جدول زیر قیمت روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

قیمت خودرو

خودرو

خانواده ۲۰۶ در بازار

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده پژو ۲۰۶ نیز که در ماههای اخیر روند رو به رشد پیوسته قیمت را تجربه کرده است. در هفته کاری گذشته قیمت این خانواده نیز نزولی شد. رصد بازار خودرو نشان می‌دهد که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در هفته گذشته کمترین افت قیمت را تجربه کرده با افتی ۳ درصدی قیمت آن نسبت به هفته پیش از آن به ۳۰۰ میلیون تومان رسید.
پس از تیپ ۵ این خانواده، بیشترین افت قیمت در این خانواده به پژو ۲۰۶ صندوق دار رسید، قیمت این خودرو در هفته‌ای که گذشت با افت ۵.۶ درصدی نسبت به هفته‌ای که گذشت به ۲۸۲ میلیون تومان رسید، پژو ۲۰۶ صندوق دار را می‌توان مدل خانواده این گروه دانست که طرفداران بسیاری در میان خانواده‌ها دارد.

ما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز در هفته کاری گذشته همانند پراید ۱۱۱ دونیمه را ثبت کرد؛ در نیمه اول هفته این خودرو در میان خودروهای قرار گرفت که افت قابل توجه قیمت را تجربه کرده بود و قیمت آن به ۲۰۲ میلیون تومان رسید، اما در نیمه دوم هفته و با جبران ۷.۵ واحد درصدی قیمت آن به ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

ایران+خودرو

از خانواده سمند چه خبر؟

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سمند LX با موتور EF۷ نیز در هفته گذشته افت قیمت ۱.۶ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۲۵ میلیون تومان رسید.

اما براساس ارزیابی‌های صورت گرفته درخصوص افت قیمت سمند LX در هفته گذشته نسبت به هفته دوم آبان ماه ۱۸.۸ درصد بوده و قیمت آن به ۱۷۶ میلیون تومان رسید. سمند سورن نیز در هفته کاری گذشته افتی ۲ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۷۸ میلیون تومان رسید.

خودرو

قیمت تیبا در بازار

از سوی دیگر ارزیابی بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده تیبا نیز هفته گذشته را با افت وخیز قیمتی به پایان رساندند.تیبا صندوقدار در نیمه نخست هفته افتی ۱۳ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۴۳ میلیون تومان رسید، این خودرو در آخر هفته پیش توانست ۷.۴ واحد درصد افت قیمت خود را جبران کند و قیمت آن به ۱۳۴ میلیون تومان رسید.

اما مدل هاچ بک این خانواده یا همان تیبا۲ در مدت زمان مورد بررسی بالاترین افت قیمت را به نام خود ثبت کرد، این خودرو با تجربه افتی ۱۹.۷ درصدیبه ۱۳۰ میلیون تومان رسید، تیبا در دومین هفته آبان ماه با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان در بازار معامله شده بود.

قیمت خودرو

اما ساینا که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز همانند تیبا این هفته از افت قیمت در امان نماند و با افتی ۱۱ درصدی قیمت آن به ۱۵۱ میلیون تومان رسید./منبع: اقتصاد نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: