پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به تحت پوشش مأمور انتظامی و به عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباس رفت وآمد دارد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و برابر گفته‌های این خانواده عنوان شد فرد مذکور از پرسنل نیروی انتظامی است و چندین بار با لباس نظامی با درجه سروانی به منزلمان مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند نامبرده جعل عنوان کرده و از پرسنل نیروی انتظامی نیست، تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضائی و طی هماهنگی با خانواده شاکی، متهم با ترفندی به منزل شاکی دعوت و طی عملیاتی منسجم دستگیر شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بررسی وسایل همراه متهم لباس پلیسی با درجه سروانی و مستنداتی از قبیل: چندین عکس با لباس نظامی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده سابقه ۸ فقره سرقت به عنف و مسلحانه از قبیل: سرقت خودرو زانتیا و تویوتا در شهرستان‌های رفسنجان، کرمان و زرند و سرقت بی سیم و تابلوی ایست متعلق به شرکت فولاد در پرونده داشته و متواری بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تحقیق از متهم جهت کشف سایر کلاهبرداری‌ها و جرائم دیگر در دستور کار مأموران قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد تحت عنوان کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل: مأموران انتظامی و ... قبل از هر گونه پاسخگویی نسبت به رویت و شناسایی آنان اقدام کرده و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: