پایگاه خبری خانه فوتبال:

در پاسخ به اتفاقات رخ برای داماش گیلان، امیر سامری مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر توضیحاتی را ارئه داد که بخش کوتاهی از این مصاحبه را می‌خوانید:

*هیچ چیزی مثل صداقت و راستی نیست. ای کاش این شهامت وجود داشته باشد که ما همه واقعیت‌ها را به مردم بگویم. ظرف یکسال و نیم گذشته زمان برای باشگاه داماش وجود داشت و می‌توانستند این پول را پرداخت کند تا مشکل باشگاه کارون اروند خرمشهر برطرف شود. با وجود پرداخت نکردن بدهی در این چند سال در واقع دو سه برابر مبلغ اصلی بدهی باید پرداخت شود.

*ادعا می‌کنند سرپرست فدراسیون جلوی این کار را گرفته در حالیکه در شخصیت حیدر بهاروند اصلا چنین چیزی وجود ندارد و این مباحث یک دروغ آشکار و تهمت است. ما از این دوستان به کمیته وضعیت شکایت کردیم و رای گرفتیم. سپس این دوستان اعتراض کردند و به کمیته استیناف رفت و در نهایت این رای تایید شد.

*بعد از رای کمیته استیناف و پا در میانی هیات فوتبال استان خوزستان و عبدالکاظم طالقانی که جا دارد از زحماتش تشکر کنم، وی (مالک باشگاه داماش گیلانیان) مجددا از من فرصت  یک هفته‌ای توسط رئیس هیات فوتبال گیلان گرفت و این دوستان در این مدت جدید هم هیچ کاری انجام نداند. تمامی پیام‌ها در این باره  مبین این است که آن‌ها توان پرداخت را ندارند.

*در حال حاضر طبق مبایعه‌نامه‌ای که با باشگاه خیبر خرم‌آباد و مالک این باشگاه نوشتیم، تیم را واگذار کردیم. اینکه می‌گویند این باشگاه توان پرداخت بدهی‌ها را ندارد درست نیست. یکی از پرداختی‌ها انجام شده و در مراحل بعدی نیز مابقی تعهدات پرداخت خواهد شد. مشکل خاصی در این زمینه پیش نخواهد آمد. برای این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

*نزدیک به دو سال به خاطر مردم محترم گیلان صبر کردم و هیچ مصاحبه ای در این باره انجام ندادم. به من تهمت‌هایی زده شد که از باشگاه داماش پول دریافت کردم در صورتی که  اینگونه نبود و این مباحث کذب و به دور از واقعیت بود. می‌دانم این هواداران بهترین تماشاگر برای استان گیلان هستند و امیدوارم مسئولین امر برای شادی این عزیزان تلاش کنند.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: