پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع تیم استقلال در گفت‌وگویی ویدیویی از روزهای نوجوانی و شروع فوتبالش صحبت کرد. سیاوش یزدانی گفت: بازیکن مورد علاقه من آقای جباری بود که تکنیک بالایی داشت و زمانی که من نوجوان بودم او در تیم شهرم یعنی ابومسلم مشهد بازی می‌کرد.

سیاوش درباره شماره پیراهنی که برای حضور در استقلال مدنظر داشت گفت: از ابتدای فوتبالم هرگز شماره تک‌رقمی دوست نداشتم و فقط در پیکان پیراهن شماره ۵ را به من تحمیل کردند. همیشه دوست دارم پیراهن شماره خاصی باشم مثل ۹۹. آقای زرینچه به من خیلی اصرار داشت که پیراهن شماره ۲ را بپوشم  که به ایشان گفتم این شماره را نمی‌پوشم. در شروع کارم برای حضور در تمرینات چون لباس برای فصل جدید آماده نشده بود پیراهن روزبه چشمی را گرفتم و  مجبوری شماره ۴ را می‌پوشیدم. می‌خواهم بگویم دوست ندارم پیراهن شماره تک‌رقمی بپوشم.

مدافع استقلال با تمجید از کیفیت شیخ دیاباته گفت: خیلی بازیکن باهوش و باکیفیتی است. جاگیری‌های شیخ در زمین به نظرم فوق‌العاده خوب است. در تمرین وقتی مقابل هم قرار می‌گیریم به نوعی دعوا می‌کنیم چون زورمان به او نمی‌رسد (خنده) ولی به صورت کلی جدا از اینکه او بازیکن خوبی است اخلاق خیلی خوبی هم دارد.

یزدانی در خصوص درگیری اش با بازیکنان پرسپولیس در گذشته گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان هم مثل بازی استقلال و پرسپولیس جو خیلی سنگینی دارد و بازی حساسی است. در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس زور می‌گفتند. شاید در بازی‌های دیگر، بازیکنان سایر تیم‌ها جلوی بازیکنان پرسپولیس نمی‌ایستادند ولی من در آن صحنه این کار را انجام دادم. صحنه درگیری من و شجاع مربوط به زمانی است که طبق معمول یک پنالتی با ناداوری برای پرسپولیس گرفتند و بازی با آن پنالتی مساوی شد. روی خطایی که آقای فغانی برای پرسپولیس گرفت. بعد از اینکه پنالتی را گل کردند، با عجله توپ را برداشتند تا بازی را شروع کنند که این کار آنها به من برخورد. من گفتم چرا آنها باید با عجله توپ را بردارند تا بازی را شروع کنند؟ ما باید این کار را انجام دهیم چون ما می‌خواستیم بازی را ببریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: