پایگاه خبری خانه فوتبال:

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به امکانات کشور و جایگاه فوتبال ایران، امید زیادی داریم که میزبانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام اسنادی که دستگاه‌های مختلف باید برای دریافت میزبانی جام ملت‌های آسیا می‌دادند گرفته‌ایم و مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم.
وی ادامه داد: ورزشگاه‌های خوبی در شهرهای تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و مشهد داریم. هتل‌ها و فرودگاه‌های این شهرها هم مجهز هستند. از سوی دیگر ایران در فوتبال آسیا جایگاه بالایی دارد. چند سال در رده اول رده‌بندی جهانی بودیم و الان هم دوم هستیم. همیشه یکی از قدرت‌های آسیا بوده‌ایم و امید زیادی داریم که میزبانی جام ملت‌ها را دریافت کنیم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: درباره این مسابقه و اهمیت آن با رییس جمهوری صحبت کردم و گزارشی درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا دادم. در ۲۷ سال گذشته فوتبال ایران نتوانسته است قهرمان باشگاه‌های آسیا شود. در این مدت تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس تا فینال صعود کرده‌اند اما به قهرمانی نرسیده‌اند. امیدوارم این بار اتفاقی که در شان مردم ایران است محقق شود.
وی درباره روند واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: مراحل پایانی را با سازمان خصوصی‌سازی طی می‌کنیم تا آخرین مجامع برگزار شود و در نخستین فرصت این ۲ باشگاه واگذار شوند.
سلطانی‌فر درباره طولانی‌شدن روند خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: پس از ۴۱ سال کار بزرگی آغاز شده و امیدواریم که به زودی نهایی شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: