پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان گفت: قلب همه ما برای رنگ قرمز می‌تپد و نباید فراموش کنیم بازی پرسپولیس جنبه ملی دارد.
نیلوفر اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من پرسپولیسی هستم و بارها این موضوع را گفتم الان حضور پرسپولیس در آسیا جنبه ملی دارد و باید به همین صورت هم از این تیم حمایت کنیم. قلب همه ما برای رنگ قرمز و پرسپولیس می‌تپد.
وی افزود: پرسپولیس با 4 عنوان قهرمانی متوالی در کشورمان و حضور در فینال آسیا نشان داده یک تیم حرفه‌ای است.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط سرخ پوشان در فینال، خاطرنشان کرد: الان پرسپولیس در این دو هفته دور از مسابقات بوده و اولسان در کوران مسابقات، اما این را بدانیم این تیم پرسپولیس ایران است و بدون گل خورده در ۹۰ دقیقه بهترین تیم آسیاست که در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد.
اردلان با اشاره به تغییرات پرسپولیس، عنوان کرد: ۳ غایب بزرگ و یک بازیکن از دست رفته به نام شجاع خلیل زاده را داریم. نقش عیسی آل کثیر، پهلوان و امیری در بازی‌ها برای ما پررنگ بود اما جوانانی که جای آنها را گرفتند نشان دادند انگیزه کافی را دارند و اول برای کشور و بعد برای پرسپولیس توانشان را می‌گذارند. این تک بازی برگ برنده برای فوتبال کشورمان است و پرسپولیس با قهرمانی می‌تواند راه‌های زیادی را برای فوتبال زنان و مردان باز کند. هر چقدر فوتبال ایران در آسیا و جهان اسم و رسم بیشتری داشته باشد، فیفا و AFC به فوتبال ما توجه می‌کنند.
سرمربی سابق فوتسال سایپا همچنین درباره تاثیر قهرمانی پرسپولیس روی روحیه مردم، عنوان کرد: با توجه به شرایط سختی که مردم با آن مبارزه می‌کنند، این قهرمانی و برد، دل مردم را شاد می‌کند. فوتبال نشان داده نیمی از زندگی مردم تمام جهان از جمله ایرانی‌هاست. امیدوارم روز شنبه همه ما یک جشن ملی و قهرمانی بگیریم.
وی یادآور شد: اما فوتبال است و توپ گرد، اگر قهرمانی پرسپولیس اتفاق نیفتد مطمئنا از شایستگی‌های مردم و فوتبالیست‌های ما کم نمی‌شود. حضور در فینال باعث خوشحالی مردم شده و امیدوارم نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای تیم‌های دیگر هم این اتفاق رخ دهد و آنها هم حضور در فینال را تجربه کنند.
اردلان افزود: من برای بازی با کاشیما در استادیوم بودم و حسی را که تجربه کردم بسیار خاص بود. امسال هم از تلویزیون بازی را تماشا و برای تیم پرسپولیس دعا می‌کنیم. امیدوارم همه به این بازی جنبه ملی نگاه کنند؛ جدا از رنگ، هم نوع و هم وطن بودن مهم است. در نهایت اینکه امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: