پایگاه خبری خانه فوتبال:

چهار کاندیدای نهایی برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، مشخص شدند. بر این اساس خوان لاپورتا، ویکتور فونت، تونی فرکسیا و امیلی روساند چهار نامزدی هستند که موفق شدند با جمع‌آوری امضاهای لازم از اعضای باشگاه به مرحله پایانی انتخابات پیش‌رو راه پیدا کنند.

لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2003 تا 2010، بیشترین امضا را جمع‌آوری کرده است. او که اطمینان داده در صورت انتخابش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا قطعاً قرارداد لیونل مسی را تمدید خواهد کرد، 10 هزار و 272 امضا جمع کرد. فونت با 4713، فرکسیا با 2822 و روساند با 2510 امضا رقیب لاپورتا در این راه خواهند بود.

دیگر کاندیداها یعنی جوردی فاره، خاویر ویلاخوانا، آگوستی بندیتو، لوئیس فرناندس آلا و پره ریرا موفق به جمع‌آوری حداقل 2257 امضا به منظور حضور در مرحله پایانی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نشدند.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در حالی قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) برگزار شود که گفته می‌شود لاپورتا شانس بیشتری برای احراز این پست دارد.

اخیراً خوسپ ماریا بارتومئو پس از برگزاری جلسه‌ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره از سمت ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد و کارلس توسکتس به‌ عنوان رئیس موقت باشگاه بارسلونا معرفی شد.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: