پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسین کلانی با اشاره به اتفاق غم انگیزی که کمتر از 10 روز برای دو ستاره فوتبال کشور رخ داد، اظهار داشت: اتفاقات اخیر واقعا فاجعه ای برای پرسپولیس، ورزش و مردم ایران بود که هنوز برای کسی قابل قبول نیست و تبدیل به ضایعه ای برای تمام مردم شد چرا که هم میناوند و هم انصاریان علاوه بر این که در ورزش و فوتبال افراد شناخته شده ای بودند، حضور پر رنگ شان در مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری آنها را تبدیل به چهره های شاخصی کرده بود که مورد توجه مردم بودند. مردم آنها را دوست داشتند چرا که همیشه انرژی مثبت می دادند. همین خصوصیات باعث شد پس از این اتفاق تلخ، همه مردم تحت تاثیر قرار گرفته و از این بابت ناراحت باشند. همین طور که من و دوستان هنوز قبول نکرده ایم که این دو را دیگر در کنارمان نخواهیم دید. شاید جسم این دو فوتبالیست دوست داشتنی دیگر در کنار ما نباشد اما در دل و روح ما جای دارند و هیچ وقت آنها را فراموش نخواهیم کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این اتفاق ناگوار اگرچه باعث ناراحتی همه اعضای تیم شد اما شاد کردن روح آنها انگیزه ای ویژه ای برای بچه های تیم شد تا برای شادی روح این دو عزیزمان تلاش کنند که الحق بچه های تیم در دو بازی اخیر در این مسیر سنگ تمام گذاشتند و موفق شدند دو برد ارزشمند را به دست آورده و شادی آن را به روح این دو بازیکن فقید پرسپولیس تقدیم کنند.

حسین کلانی کلانی افزود: این دو نفر، دو عضو دوست داشتنی برای جامعه فوتبال بودند که علاوه بر زحماتی که در دوران بازی شان برای پرسپولیس کشیدند پس از آن نیز در بحث های حمایتی برای کمک به باشگاه پیش قدم بودند و در شرایط فعلی کمترین کاری که از بچه ها بر می آمد تا روح این دو را شاد کنند و غم شان از این اتفاقات تسلی پیدا کند، این بود که موفقیت های پرسپولیس را نثار آنها نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط خوبی که مدیریت پرسپولیس برای باشگاه ایجاد کرده است به خبرنگار برنا گفت: مدیریت باشگاه، مدیریت پرسپولیسی و جوان هایی قابل ستایش و با سابقه های خوب هستند که برای کمک به این مجموعه تلاش ویژه ای دارند. این در حالی است که کادر مجرب و صددرصد پرسپولیسی و عشقی که بازیکنان به تیم دارند و حمایت خوب  هواداران در نهایت مجموعه ای کامل را برای پرسپولیس ایجاد کرده که ان شااله امسال علاوه بر جام های داخلی، قهرمانی در آسیا را نیز کسب خواهند کرد. 

مهاجم گلزن سال‌های دور پرسپولیس درخصوص بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخ‌پوشان تاکید کرد: یک زمانی شرایط ایجاب می کرد که امثال ترابی با سنجیدن شرایط از پرسپولیس جدا شوند. نفراتی که در زمان های قبل زحمات زیادی در مسیر موفقیت پرسپولیس کشیدند. پرسپولیس خانه این افراد است و باید از حضورشان استقبال کرد. درست مثل خانواده ای که ممکن است بنا به شرایطی یک مدت فزرندان از خانه شان دور باشند ولی بالاخره دوباره به خانه برمی گردند. در مورد ترابی هم این موضوع صدق می کند. 

کلانی با اشاره به ادامه مسیر پرسپولیس در این فصل و بازی برابر تیم مس گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس در ادامه بازی های خود می تواند موفقیت های زیادی را کسب کند چرا که توان و قدرت این کار را دارد. پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران و آسیا محسوب می شود و اگر بخواهیم به دور از  احساسات در این مورد صحبت کنیم باید بگویم در شرایط فعلی بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس حضور دارند که همبستگی لازم برای موفقیت در تک تک اعضای تیم به طور کامل وجود دارد که این موضوع من را به آینده این تیم امیدوار کرده است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: