پایگاه خبری خانه فوتبال:

در هر لحظه هزاران خبر ورزشی از سراسر دنیا در حال مخابره است و در این بین کشور خودمان نیز که در حوزه ورزش حرف های بسیاری برای گفتن دارد از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به جذابیت هایی که دنیای ورزش برای مخاطبین و اهالی ورزش دارد، پیگیری اخبار ورزشی یکی از اساسی ترین ارکان زندگی بسیاری در جوامع پیشرفته امروزی است.

نسبت پیگیری اخبار ورزشی و هواداری تیم های ورزشی

هر رشته و تیم ورزشی در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارد. طرفداری از تیم های ورزشی گاه چنان جدی و حیثیتی می‌شود که منجر به درگیری با طرفدار تیم رقیب یا حتی ایست قلبی بر اثر هیجان وارده در حال تماشای یک بازی شده است. این میزان از تعصب روی یک تیم ورزشی در همه جای دنیا رایج است و در کشور خودمان نیز طرفدار با تعصبی وجود دارند که حمایت از تیم ورزشی محبوبشان برای آنها یک مسئله حیثیتی است.

اما پیگیری اخبار ورزشی نه تنها برای طرفدار متعصب تیم‌های ورزشی بلکه برای کسانیکه شاید سالی یکبار هم به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات نروند رواج دارد. اساسا حواشی تیم های ورزشی و اخبار آنها برای طرفداران آن تیم و نیز طرفداران تیم‌های رقیب ممکن است جذاب باشد.

نرخ بالای تولید اخبار ورزشی و محدودیت زمان برای پیگیری آنها

رسانه‌های معتبر ورزشی داخلی و جارجی در هر لحظه مشغول مخابره اخبار و حواشی ورزشی تیم‌ها و مسابقات ورزشی هستند. مصاحبه بازیکنان و مربیان و نیز تصمیمات کمیته‌های برگزاری مسابقات در صدر این فهرست جای می‌گیرند.

از طرفی زاویه نگاه متفاوت تحریریه‌های رسانه های ورزشی در موضوعات مختلف باعث می‌شود تا مخاطبین معمولا برای دریافت اطلاعات جامع و کافی نسبت به موضوعات مورد علاقه‌شان به چند رسانه و منبع خبری متفاوت سر بزنند. این موضوعی است که باعث شده است کار پیگیری اخبار ورزشی توسط این افراد زمانبر و سخت به نظر برسد.

گردآوری تازه های ورزشی در یک قاب

پاتوق خبر یک خبرخوان است. به این معنی که اخبار و تازه در حوزه های مختلف خبری مانند اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی و ... را تحت پوشش قرار می دهد. این به بدان معنی است که مخاطبین از سر زدن به منابع مختلف خبری مورد علاقه خود برای دریافت آخرین و پربیننده ترین اخبار ورزشی یا هر حوزه دیگر خبری بی نیازند.

بر همین اساس اخبار ورزشی از منابع مختلف تولید کننده این خبرها گردآوری شده و در بخش مربوط به خبرهای ورزشی به نمایش گذاشته می شود.

انتخاب منابع معتبر برای دریافت آخرین اخبار ورزشی

رعایت اصول خبری یکی از موضوعات مهمی است که در رسانه‌های دارای اصالت رعایت می شود. اما گاهی یک خبر جعلی و شایعه به صدر اخبار سایت های زرد راه میابد. این اتفاق معمولا در حوزه های خبری که اخبار دست اندرکاران آن برای مردم جذاب است رخ می دهد.

مثلا اخبار سینما یا ورزشی از این رو که بازیگران سینما و بازیکننان ورزشی مورد توجه زیادی هستند، بیشتر مورد تحریف قرار می گیرند.

در این انتخاب منابع معتبر خبری برای دریافت آخرین و صحیح ترین اخبار، به اندازه پیگیری خود اخبار مهم است زیرا دریافت اطلاعات اشتباه از سمت طرفداران گاه می تواند سرنوشت یک تیم ورزشی را دگرگون ساخته و آنها را به سرزمین حاشیه ها ببرد.

پاتوق خبر و انعکاس مهمترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و رشد سرعت انتقال اطلاعات در جهان، دیگر فرصت صحت سنجی اخبار برای بسیاری از مخاطبین باقی نمی ماند. از طرفی پیگیری تمامی اخبار ورزشی برای یک طرفدار نیز کاری سخت و گاه غیر ممکنی است.

به همین دلیل پاتوق خبر به عنوان یک سامانه هوشمند خبرخوان، تمامی اخبار ورزشی را از سراسر وب فارسی و منابع معتبر آن گردآوری می کند و آنها را بصورت یکجا و متحدالشکل در اختیار مخاطبین قرار خود می دهد.

پوشش لحظه‌ای اخبار تیم های پرطرفدار فوتبال

یکی دیگر از قابلیت هایی که در پاتوق خبر به کمک مخاطبین آمده است، تفکیک اخبار تیم‌های پرطرفدار ورزشی در صفحات جداگانه است. اخباری که در منابع مختلف خبری از جمله سایت‌هایی مانند ورزش۳، تسنیم، فارس، ایسنا، خبرآنلاین و ... تولید شده اند و بصورت یکجا در اختیار کاربران قرار داده می شود.

این امکان به طرفداران تیم‌های پرطرفدار ورزشی کمک می کند تا با دسترسی به این صفحات به آخرین اخبار تیم‌های محبوب رسیده و بجای چک کردن مداوم منابع مختلف خبری، آنها را یکجا داشته باشند. مثلا شما می توانید به صفحه مربوط به اخبار پرسپولیس رفته و در جریان آخرین اخبار تیم فوتبال پرسپولیس که از منابع متعدد گردآوری شده است قرار بگیرید.

نرخ به روزرسانی بالای اخبار

پوشش اخبار تمامی منابع خبری معتبر در حوزه ورزشی از یک سو و نرخ تولید بالای اخبار ورزشی در این منابع از سوی دیگر باعث شده است که به روزرسانی اخبار در پاتوق خبر در فواصل کمتر از ۱ دقیقه انجام بپذیرد. این در حالیست که کاربران می توانند با راحتی تمام تنها صفحه دسته بندی اخبار مورد نظر خود رو انتخاب و به پوشش لحظه ای اخبار مد نظرشان توجه کنند.

ورود به پاتوق خبر و پیگیری اخبار وزشی

برای ورود به پاتوق خبر روی لینک مربوطه کلیک کنید. شما به صفحه اصلی سایت ارجاع داده میشوید که در آن حوزه های کلان خبری به تفکیک، اخبار پربیننده در چند ساعت گذشته را به نمایش گذاشته اند.

باکس مربوط به اخبار ورزشی نیز در صفحه اصلی چنین کاری انجام می دهد. برای مشاهده لیست آخرین اخبار در هر حوزه تنها کافیست روی سرکلیشه مربوطه کلیک کنید و آخرین اخبار از سایر رسانه‌ها را بصورت یکجا مشاهده نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: