پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

پارتیشن اداری می تواند جز یکی از محصولات و مواردی باشد که می تواند هر رئیس و مدیری را از بسیاری از مشکلات رها کند؛ تیتر به هیچ وجه اغراق آمیز نیست، بلکه موضوع دقیقا تا همین حد پیچیده است و پارتیشن اداری همچون یک شاه کلید از راه رسیده و مشکلات مدیران را حل و فصل می کند. در ادامه بیشتر در خصوص این که مزیت های پارتیشن شیشه ای چیست؟ چگونه می توان پارتیشن اداری را نصب و راه اندازی کرد و دیگر مسائلی که مربوط به پارتیشن اداری یا پارتیشن شیشه ای می شود، صحبت خواهیم کرد. 

ویژگی های استفاده از پارتیشن اداری و مزایای آن برای مدیران

همان طور که گفته شد پارتیشن اداری و یا پارتیشن شیشه ای می تواند تاثیر بسیار مثبت و مهمی را در روند کار در اداره ها و شرکت ها پیاده کند. از جمله این تاثیرات مواردی هستند که در ادامه معرفی شده اند:

  • به سرعت حاضر می شوند

اولین موضوع می تواند به نصب سریع السیر پارتیشن اداری اشاره کند. در کشور ما به جز وزارت خانه ها و همچنین سازمان های بزرگ همچون سازمان آب و برق و...مواردی که باقی می مانند، شرکت های دولتی خصوصی و بزرگی هستند که اغلب توسط افراد مختلف هم اداره می شوند. این موضوع کاملا واضح و مبرهن است که مدیران امکان خرید فضای بزرگ جهت راه اندازی شرکت را ندارند و در 80 الی 90 درصد مواقع مکان مورد نظر را اجاره می کنند. پارتیشن اداری می تواند در سریع ترین زمان ممکن نصب شود و به هیچ وجه موضوع راه اندازی شرکت شما را به تعویق نخواهد انداخت و بنابراین می توانید به سرعت کار خود را آغاز کنید.

  • دارای قابلیت تغییر

موضوع مهم بعدی در مورد قابلیت تغییری است که پارتیشن اداری دارد. به طور مثال یک کارمند جدید به کادر شرکت اضافه شده است و یا دیگر نیاز به وجود اتاق خاصی در داخل شرکت نیست، به راحتی می توان با جابه جا کردن و یا برداشتن و افزودن پارتیشن شیشه ای و یا پارتیشن اداری، مجددا یک فضای جدید را خلق و یا حذف کرد.

  • هزینه کم

سومین مورد در خصوص پارتیشن اداری مربوط به هزینه کمی است که نصب و اجرای این نوع از فضا سازی می تواند در پی داشته باشد. در عوض آن که بخواهید دیوارهای ثابت و سیمانی را در یک فضا درست کنید، می توانید به سادگی از پارتیشن اداری استفاده کنید تا علاوه بر هزینه کمتر، مزیت هایی همچون روشن نگه داشتن فضا به خاطر امکان عبور نور ، سبک تر بودن پارتیشن اداری و...را نیز بتوانید به دست آورید.

2

  • ایجاد فضای مناسب برای کار

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که در محیط کاری وجود دارد، ویژگی های محیطی اطراف کارمندان است که می تواند تاثیر بسیار مهمی را در روحیه و روند کار آن ها از خود به جا بگذارد. نور پردازی محیط و همچنین روشن بودن دیوارهای اطراف هر فرد می تواند باعث شود تا میزان بهره وری و همچنین انرژی او برای انجام کارهایش بالاتر رود؛ به همین سبب است که استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند گزینه بسیار مناسبی در این مواقع به حساب بیاید.

آیا شیشه بالکن در برابر فشار مقاوم است؟

تا اینجا در خصوص پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای و موارد مربوط به آن ها توضیح دادیم و سعی کردیم تا حد ممکن نقاط و زوایایی را به شما نشان دهیم که نسبت به آن ها بی اطلاع و یا بی اهمیت هستید. اما در ادامه موضوع می خواهیم تا به سازه شیشه ای دیگری که این روزها استفاده از ان بسیار رایج و باب شده است و روز به روز هم این میزان و حجم استفاده در حال افزایش است، بپردازیم.

شیشه بالکن که برای ساخت بالکن شیشه ای و یا همان تراس شیشه ای استفاده می شود، مورد دیگری است که می توان از آن به عنوان یک ساختار شیشه ای بسیار کاربردی و همچنین مقرون به صرفه یاد کرد. بالکن شیشه ای که با استفاده از انواع و اقسام شیشه بالکن طراحی، تولید و نصب و اجرا می شود، در اغلب خانه های سبک مدرن و همچنین شرکت ها و مراکز امروزی دیده می شود.

اما با تمام ویژگی هایی که شیشه بالکن در ساخت تراس شیشه ای دارد، باید گفت که انواع و اقسام و همچنین مدل های مختلفی از شیشه بالکن تولید شده و نصب می شوند که هر کدام از آن ها برای یک موقعیت مشخص مناسب هستند. برای آن که بهتر بتوانید در خصوص انتخاب نوع شیشه بالکن تصمیم بگیرید و همچنین انتخاب خود را بر اساس ویژگی های مثبت شیشه بالکن ها تنظیم کنید، در این قسمت در خصوص انواع شیشه بالکن و بالطبع انواع تراس شیشه ای صحبت کرده ایم.

3

  • شیشه بالکن های غیر متحرک

اولین نوع در مورد شیشه بالکن غیر متحرک است. این نوع از شیشه بالکن ها نیازی به باز و بسته شدن همچون درب و پنجره ندارند، بنابراین احتیاجی هم به لولا و دیگر یراق آلات وجود ندارد. درست است که هزینه تولید این نوع از شیشه بالکن ها کمتر از موارد دیگر است، اما تمیز کردن آن ها نیز به همان میزان سخت تر است.

  • شیشه بالکن های ریلی یا کشویی

این نوع از شیشه بالکن ها در موارد گوناگون و متعددی استفاده می شوند؛ ممکن است تنها دو تکه از شیشه بالکن استفاده شود و یا حتی ممکن است چندین تکه که به 10 الی 20 مورد نیز می رسد، در ساخت شیشه بالکن ریلی به کار برده شود. این نوع از تراس ها در مواردی همچون هتل ها و رستوران ها استفاده می شوند که فضای مورد پوشش زیادی دارند و اغلب نیاز است که بتوانند طی شرایط خاصی این شیشه بالکن ها را جمع کرده و در صورت نیاز همچون طوفان، گرد و خاک، باد و باران، تابش مستقیم و شدید نور خورشید، این شیشه ها را باز کنند.

از دیگر مزیت های شیشه بالکن ریلی یا همان شیشه بالکن کشویی می توان به تمیز کردن ساده و راحت آن ها اشاره کرد. البته فراموش نکنید که وجود فضای کافی در داخل و خارج از ساختمان برای باز و بسته شدن این شیشه بالکن ها امری ضروری و حتمی است.  

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: