پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 17:30 امروز در چاچوب هفته هفدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی تمام شد.
استقلالی‌ها با این پیروزی 30 امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند. فولاد هم با این شکست با 26 امتیاز در مکان چهارم باقی ماند. و نتوانست طلسم شش ساله پیروزی در آزادی را بشکند

داور: کمیل غلامی 

کمک‌ها: محمد رضا ابوالفضلی و حسین مرادی

کارت زرد: مهدی قائدی و محمد دانشگر از استقلال

کارت قرمز: -

گل‌ها: ارسلان مطهری (82 - پنالتی)

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، ووریا غفوری (69 - بابک مرادی) ، احمد موسوی(88 - فرشید باقری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند (88 - محمدحسین مرادمند)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته (69 - ارسلان مطهری) و مهدی قائدی (90 + 2 متین کریم‌زاده)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فولاد خوزستان:‌ محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه (86 - مهران درخشان‌مهر)، عادل حردانی، محمد آبشک، پیمان میری (63 - زبیر نیک‌نفس)، پاتوسی (73 - صابر حردانی) ، فرشاد احمدزاده (86 - حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری (86 - محمدرضا عباسی) و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

دقیقه 7

نفوذ محمد نادری از سمت چپ تیم استقلال با برخورد با بازیکن فولاد خوزستان ناکام بود. برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور مسابقه چنین نظری نداشت.

دقیقه 10

شوت سرکش پاتوسی از پشت محوطه جریمه استقلال که حاصل یک پرتاب اوت بود از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 17

ضربه ایستگاهی خطرناک پاتوسی با ضربه سر سیاوش یزدانی دور شد و در ادامه ریگی توپ را دورتر کرد.

دقیقه 20

نفوذ ساسان انصاری با پاس پریرا بسیار خطرناک بود. انصاری توپ را از بالای سر مظاهری رد کرد، اما احمد موسوی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 26

پاس ورویا غفوری برای شیخ دیاباته موجب خلق یک موقعیت خطرناک روی دروازه فولاد خوزستان شد که حاصل آن یک ضربه کرنر بود.

دقیقه 30

پاس رو به بیرون آرش رضاوند برای مهدی قائدی یک فرصت خوب را برای این بازیکن ایجاد کرد که ضربه نهایی قائدی چندان خطرناک نبود و با برخورد به مدافعان دور شد.

دقیقه 37

توپ‌ربایی ووریا غفور و پاس او برای شیخ دیاباته، مهاجم آبی‌پوشان را در شرایط تک به تک قرار داد، اما ضربه نهایی دیاباته را فروزان، دروازه‌بان فولاد دفع کرد.رش

دقیقه 42

ضربه کرنری که پاتوسی برای فولاد سانتر کرد با ضربه سر مدافعان استقلال دور شد و وحید حیدریه هم نتوانست به خوبی از توپ برگشتی استفاده کند.

دقیقه 43

کرنر استقلال را قائدی سانتر کرد و دانشگر نتوانست ضربه سر را به خوبی روانه فولاد خوزستان کند.

دقیقه 48

برخورد پریرا با محمد دانشگر منجر به مصدومیت مدافع آبی‌پوشان شد. این برخورد باعث شد تا صدای اعتراض مربیان و بازیکنان در دو تیم بلند شود.

دقیقه 57

نفوذ فرشید اسماعیلی و پاس در عمق وی برای قائدی فرصت خطرناکی را روی دروازه فولاد خوزستان ایجاد کرد. در ادامه این حمله سانتر غفوری برای شیخ دیاباته با ضربه خوبی از سوی مهاجم استقلال همراه نبود و توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 68

شوت از راه دور لوسیانو پریرا با فاصله زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 69

ضربه ایستگاهی به سود استقلال را قائدی از سمت چپ تیم فولاد ارسال کرد که ضربه سر شیخ دیاباته موقعیت خطرناکی را برای آبی‌پوشان خلق کرد.

دقیقه 75

ارسال محمد نادری روی دروازه فولاد از مقابل تمام بازیکنان عبور کرد و به شکل خطرناکی از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 80

ضربه ایستگاهی استقلال را قائدی به سمت دروازه فولاد زد که در برگشت توپ به ارسلان مطهری رسید که مدافع فولاد این بازیکن را با خطا متوقف کرد و داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 82

ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی توانست دروازه محسن فروزان و فولاد خوزستان را باز کند.

دقیقه 84

ضربه خطرناک شیمبا، مهاجم کارکشته فولاد خوزستان از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 88

پرتاب اوت بلند آبشک روی دروازه استقلال با هوشیاری مدافعان استقلال دور شد.

دقیقه 90 + 1

سانتر بلند بازیکنان فولاد با خروج رشید مظاهری به نتیجه‌ای نرسید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: