پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی عبدی ، مهاجم پرسپولیس در خصوص عملکرد خود در این تیم و سالی که گذشت می گوید.
 مهدی عبدی در مورد شرایط پرسپولیس می‌گوید: خدا را شکر که سال خوبی را پشت سر گذاشتیم اما از یک جهت حیف چون نتوانستیم در فینال آسیا به قهرمانی برسیم و جام را به کشور عزیزمان بیاوریم. بعد از بازگشت شرایط خوبی را در لیگ پیدا نکردیم اما بعد از چند بازی به خودمان آمدیم و توانستیم همان پرسپولیس قدرتمند همیشگی شویم و در حال حاضر هم که بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم و قدرتمندتر از قبل ادامه می‌دهیم. خیلی دوست داشتیم که سال 99 را با صدرنشینی به اتمام برسانیم اما نشد و این که امیدوارم در پایان فصل برای بار پنجم قهرمان شویم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید یک روز به پرسپولیس بیایید، می‌گوید: به هر حال بازی در پرسپولیس آرزوی من بود و برای رسیدن به این آرزو تمام تلاشم را انجام دادم. خیلی‌ها در این تیم تبدیل به پدیده شدند و می‌دانستم که من هم می‌توانم با تمرینات مکرر این کار را انجام دهم و از این که پیراهن قرمز را بر تن دارم حس غرور می کنم.

وی در رابطه با اولین تجربه گلزنی آن هم در دربی خاطرنشان کرد: گلزنی در دربی خیلی خاص و متفاوت است و بسیار شیرین بود که اولین گلم را در دربی به ثمر رساندم و موجب شادی هواداران شدم.

عبدی در این خصوص که درباره گلزنی در نیمه نهایی و فینال آسیا چه نظری دارد، اظهار داشت: این گل ها به نوعی بین‌المللی محسوب می‌شوند و برای بازیکنان یک چیز دیگر است ای کاش همانطور که در اول صحبت‌هایم گفتم پرسپولیس قهرمان آسیا می شد زیرا مستحقش بود ولی به هر حال ما قهرمان غرب آسیا شدیم و قطعاً امسال هدف‌گذاری کرده‌ایم که در آسیا نیز به جام برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا به رسیدن به تیم ملی فکر می‌کند، عنوان کرد: بله به هر حال پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است، من هم مثل همه دوست دارم که به تیم ملی کشورم خدمت کنم و می دانم که آقای اسکوچیچ همه بازیکنان را زیر نظر دارد و اگر صلاح بداند من را نیز دعوت می کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که چه شد در سن کم تصمیم به ازدواج گرفت، گفت: دوست داشتم به زندگی ام سر و سامان دهم و از این رو تصمیم به ازدواج گرفتم. از کاری که کردم خیلی خوشحال هستم و الان از آرامش بیشتری برخوردارم و روی فوتبال و زندگی شخصی‌ام تمرکز کردم.

او در مورد علیپور و طارمی نیز گفت: کوچک تر از این حرف ها هستم که در مورد این بازیکنان صحبت کنم. این دو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده اند و ما هم داریم مسیر آنها را ادامه می‌دهیم و انشالله که بتوانم به تیمم کمک کنم. برای موفقیت تیم ما تمام توانمان را می گذاریم.

عبدی درمورد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان یادآور شد: همه مردم ایران با فوت این دو عزیز گریه کردند و واقعا خیلی سخت بود که در این سن و سال و این گونه شوکننده آن ها را از دست بدهیم. در هر حال پرسپولیسی‌ها و همه مردم با این دو خاطرات بسیاری دارند و آخر سالی حال روحی همه ما با درگذشت آقای میناوند و انصاریان خراب شد. برای آنان از خداوند طلب مغفرت دارم.

این بازیکن جوان دررابطه با این موضوع که بهترین و بدترین خاطره از سال 99 چیست، تصریح کرد: بهترین و بدترین هر 2 گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا است از این رو خوب بود که گل آسیایی آن هم در فینال بسیار رضایت بخش است و از این طرف هم بد بود چون که پرسپولیس نتوانست قهرمان شود و به خواسته واقعی مان نرسیدیم ولی مطمئن باشید که عدم قهرمانی در آسیا را جبران خواهیم کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: