پایگاه خبری خانه فوتبال:

حملات پرشمار سرخ‌پوشان پایتخت روی دروازه پدیده برای رسیدن به گل برتری در حال انجام بود که کمک داور چهارم بازی یک تعویض غیرمنتظره را نشان می‌داد؛ خروج سیدجلال حسینی و ورود محمد شریفی. تعویضی که به درخواست کاپیتان پرسپولیس انجام شد و او به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود نمی‌خواست ریسک کند و در زمین بماند. به ویژه آن‌که رقابت‌های آسیایی انتظار شاگردان گل‌محمدی را می‌کشد و از سوی دیگر حسینی به تازگی از کمند مصدومیت رها شده است.

حسینی که پس از پایان بازی به شدت به سازمان لیگ به دلیل وضعیت چمن ورزشگاه تاخت، در هنگام خروج از زمین دقایقی با مهدی رحمتی رفیق دیرینه خود در دنیای فوتبال راجع به مصدومیت خود صحبت کرد و به سوی نیمکت پرسپولیس رفت تا دقایق پایانی را از روی نیمکت تماشا کند.

هنوز وضعیت نهایی کاپیتان پرسپولیس مشخص نشده و قرار است امروز میزان مصدومیت او بررسی شود، مصدومیتی که کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوارند جدی نباشد و کاپیتان سرخ‌پوشان بتواند همچنان در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود، چرا که در غیر این‌صورت پلن B می‌تواند بازی دادن دوباره به کمال کامیابی‌نیا در قلب دفاع یا استفاده از بازیکنان جوان باشد. به ویژه آن‌که فرجی هم به دلیل مشکلات کرونایی فعلا قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

البته در بازی دیروز محمد شریفی هافبک جوان سرخها جای سید را گرفت که باتوجه به محرومیت سرلک ؛ جانشین حسینی از بین او و کمال در خواهد آمد.

01587265

01587272

 

 

 

 

 

 

 

 

سرمربی پدیده و کاپیتان پرسپولیس سالها در تیم ملی و سپاهان هم بازی بودند. بعد از تعویض حسینی ،رحمتی اولین کسی بود که خود را به او رساند و جویای احوالش شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: