پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم محرم نویدکیا تنها دو هفته را به عنوان صدرنشین در رتبه نخست لیگ برتر فوتبال ایران به سر برد و نتوانست از فرصت بازی خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده کند و در نهایت با توقف مقابل این تیم، صدر جدول را مجددا به پرسپولیس واگذار کرد.

در دیدار روز گذشته سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان، شاگردان نویدکیا فرصت های پرشماری را برای گلزنی به دست آوردند اما هر چه زدند، به در بسته خورد. دفاع چند لایه تیم محمود فکری و تجمع در محوطه جریمه خودی، کار را برای گلزنی زردپوشان اصفهانی سخت کرده بود.

با وجود دفاع صرف مسجدسلیمانی ها، سپاهان 19 بار به سمت دروازه این تیم شوت زد که با روز خوب گلر جوان نفتی ها مواجه شد. فرهاد کرمانشاهی که در بازی با اصفهانی ها 6 مهار و 7 خروج موفق از دروازه داشت، روز خوبی را سپری کرد و مانع از گلزنی مهاجمین سپاهان شد.

01590516

بازیکنان سپاهان نیز که حملات پردامنه ای را بر روی دروازه مهمان انتهای جدولی خود تدارک می دیدند، هر بار با سد محکمی مواجه می شدند. نیمکت نشینان سپاهانی نیز که تصور نمی کردند روز سختی را پیش رو داشته باشند، با چهره ای ناامید و مغموم، نظاره گر از دست رفتن متوالی فرصت های تیمشان بودند.

نفت با تک امتیاز مهمی که از اصفهان گرفت، به فرار از منطقه سقوط امیدوار شد و محمود فکری نیز در نخستین تجربه اش پس از بازگشت مجدد به مسجدسلیمان، موفق شد دست پر از دیار زاینده رود بازگردد. به لطف فکری، پرسپولیس با کیلومترها فاصله از ایران، دوباره صدرنشین لیگ برتر ایران شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: