پایگاه خبری خانه فوتبال:

آبی پوشان ایران که در صدر گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند، در سومین بازی از رقابتهای این گروه ساعت 22:15 امروز چهارشنبه به مصاف الدحیل می‌روند که این بازی می‌تواند کلید صعود آنها به مرحله حذفی مسابقات باشد.

ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: بی انصافی است اگر نگوییم استقلال نسبت به لیگ برتر کاملاً متحول شده است. فرهاد مجیدی این تیم را از نظر روحی ریکاوری کرده و برنده بودن را در فکر و ذهن بچه‌ها جا انداخته. این تیم کاملاً شخصیت پیدا کرده و حالا یک مدعی جدی در آسیا است.

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: ما نباید خودمان را کوچک کنیم. همین الان که تیم‌های ثروتمند عربی با این همه مخارج گزاف که ما فکر آن را هم نمی‌توانیم بکنیم و جذب این همه ستاره‌های خارجی کمتر از تیم‌های ایرانی نتیجه گرفته‌اند، مشخص می‌شود اگر تیم‌های ایرانی تنها قدری با هوش باشند و از فرصتی که در دست دارند استفاده بهینه کنند، بستر برای نتیجه گیری های بهتر هم فراهم است. 

وی اضافه کرد: من تا جایی که توانسته‌ام بازی‌های لیگ قهرمانان را رصد کرده‌ام. همین استقلال از همه تیم‌هایی که دیده‌ام بهتر بوده. آنها با طراوت، با حوصله و شاداب بازی کردند. هم روی دروازه حریفان خوب خلق موقعیت کرده و هم کمتر به تیم‌های حریف موقعیت داده‌اند. با ادامه این روند الدحیل هم حریف استقلال نمی‌شود.

عالمی گفت: مجموعه الدحیل خوب می‌دانند که تنها فرصت صعود مستقیم به عنوان سرگروه، همین دو بازی رو در رو با استقلال است و به خصوص بازی اولشان. پس این بازی برای آنها بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت و این می‌تواند کار را برای آبی پوشان دشوار کند.

مهاجم پیشین استقلال گفت: در حالی که در ماه‌های اخیر خط میانی استقلال نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، امروز می‌بینیم که این خط میانی بدل به نقطه قوت تیم شده است. در این خط میانی لیدر، گل زن ، گل ساز، طراح و آرام کننده بازی وجود دارد و تقریباً جنس کار جور شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: همانطور که از قبل هم قابل پیش بینی بود، الدحیل مهم‌ترین و قوی‌ترین رقیب استقلال در این گروه است و امیدوارم این مجموعه خوبی که در تیم جمع شده‌اند، بتوانند از این گذرگاه هم به سلامت عبور کنند.

منبع: مهر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: