پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسئول مسابقات سازمان لیگ نسبت به اظهارات سخنگوی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دربی برگشت لیگ بیستم روز 22 اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد اما ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد امیدوار است سازمان لیگ دربی را مانند نیم‌فصل اول با تعداد بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کند و در غیر این صورت، پرسپولیس وارد دربی نمی‌شود.
سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اظهارات ابراهیم شکوری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: باشگاه پرسپولیس صاحب اختیار است و تصمیم گیرنده خودشان هستند. آن‌ها در رسانه صحبت کردند اما ما در رسانه پاسخشان را نمی‌دهیم. اگر مکاتبه‌ای کرده‌اند، پاسخ نامه‌شان را می‌گیرند.
وی افزود: پرسپولیس نماینده خوب کشور ما است و بهتر است تمرکزشان روی لیگ قهرمانان باشد. ما روی برنامه مسابقاتی که اعلام کردیم، هستیم. نباید وارد چالش حاشیه درست کردن برای باشگاه پرسپولیس شویم. ابراهیم شکوری خودش صحبتی را مطرح کرده و خودش هم باید جواب بدهد. این‌ها چالش‌های هواداری است که باشگاه پرسپولیس برای خودش درست می‌کند.

مهدی در مورد اینکه آیا ممکن است تاریخ دربی تغییر پیدا کند، اظهار داشت: تاریخ دربی در برنامه‌ای که اعلام کردیم وجود دارد. صحبت ابراهیم شکوری برای ما قابل احترام است اما اصلا علاقه‌ای نداریم درگیر چالش‌های هواداری شویم. باشگاه پرسپولیس هر فرمایشی دارد کتبا ارائه بدهد و کتبا هم پاسخ بگیرد. رسانه جای پرسش و پاسخ نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: