پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرم برندگان لاتاری ds-260 اولین قدم برای انجام امور برندگان لاتاری میباشد ، درواقع شما با پر کردن این فرم اعلام میکنید که از موقعیت برنده شدن خودتون میخواهید استفاده کنید ومتقاضی دریافت ویزا هستید، البته یادتان باشد این فرم شاید حساس ترین و مهم ترین فرم زندگی شماست ! کوچک ترین اشتباه ممکن است ویزای شما را رد کند و یا باعث کند شدن و پر هزینه شدن فرایند اخذ ویزای لاتاری شما شود.

ceac سامانه ای جهنمی پر از باگ و خطا که زندگی برندگان لاتاری به آن وابسته است !

 برای گرفتن ویزای آمریکا باید به سامانه ceac (consular electronic application center) مراجعه کرد و این سامانه بسیار قدیمی و کند و پر از باگ است و متاسفانه حساس ترین فرم های زندگی یک فرد یعنی فرم های مهاجرتیش از طریق این سامانه پر میشه که نیاز به کمک و مشاوره تخصصی هست که خوشبختانه مجموعه برتر مهاجر هم فرم های ds  رو پر میکنه هم پکیج آموزشی براش ساخته که میتونید استفاده کنید.

فرم برندگان لاتاری ds-260

 

نمونه آموزش فرم ds-260

https://bartarmohajer.com/wp-content/uploads/2021/05/sample_ds260.mp4

 

این کلیپ اپارتی در مقاله درج شود

https://www.aparat.com/v/Hgc7Z

 

 

پکیج راهنمای اخذ ویزای لاتاری برتر مهاجر

 راهنمای اخذ ویزای لاتاری مخصوص برندگان لاتاری 2022 + فرم DS-260

یه چیزی که خیلی محبوبه بین برندگان لاتاری پکیج آموزشی اخذ ویزای لاتاریه که میتونید از وب سایت برتر مهاجر تهیه کنید

https://bartarmohajer.com/wp-content/uploads/2021/05/0004_what_is_ap.mp4

 

برونسپاری پر کردن فرم ds-260 به برتر مهاجر

مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم ds-260 برای هر شخص در دفتر برتر مهاجر

1-پاسپورت معتبر با تاریخ بیش از 2 سال

2-آدرس های محل سکونت از 16 سالگی به بعد

3-آدرس شخصی در آمریکا به همراه کد پستی و نام گیرنده و شماره موبایل

4-مشخصات پدر ، مادر، همسر و فرزندان

5-اطلاعات سفرهای خارجه قبلی

6-اطلاعات شغلی، تحصیلی و تخصصی

7-تاییده برنده شدن

 

امکان تکمیل فرم ds-260 تنها با رزرو وقت قبلی به صورت حضوری و یا آنلاین فراهم می باشد و در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان تکمیل این فرم توسط مجموعه برتر مهاجر فراهم نمی باشد.

تلفن جهت هماهنگی : 09123458035

dv-lottery-visa_guide_winners

معرفی قسمت های فرم برندگان لاتاری ds-260

بخش Personal ( نحوه صحیح ورود اطلاعات شخصی بخش )

بخش Address And Phone ( نحوه صحیح ورود اطلاعات شخصی بخش )

بخش Family ( نحوه صحیح قراردهی اطلاعات خانوادگی )

بخش Previous u.s travel ( نحوه صحیح قراردهی اطلاعات سفر های قبلی به آمریکا )

بخش Work/Education/Training ( نحوه صحیح قراردهی سوابق کاری و آموزشی )

بخش Security and Background ( نحوه صحیح قراردهی اطلاعات امنیتی و سوابق ) 

بخش Social Security Number ( اطلاعات مربوط به سازمان social security Administration (SSA) )

eshterak-barandegan

قسمت های حذف شده برای دوره پسا ترامپ

در دوره ترامپ سختگیری های بسیاری به برندگان لاتاری انجام میشد که یکی از این سختگیری ها الزام اسپانسر و جاب آفر بود که این الزام حذف شده وبرندگان لازم نیست اسپانسر داشته باشند و فرایند بسیار ساده تر شده به طوری که با خرید پکیج راهنمای اخذ ویزای لاتاری میتونین خودتون انجام بدین.

چشمنداز روشن  برندگان لاتاری 2022

یکی از پلن های بازیابی اقتصادی برای دولت حاضر آمریکا مهاجرت است ! پس میتونید امیدوار باشید که افرادی مثل شما با سختگیری کمتر فرایند مهاجرت خودشون رو انجام بدن ، سختگیری هایی که این چند ساله گذشته انجام میشد تقریبا از بین رفتن و با زدن واکسن هم محدودیت های کرونایی هم حذف خواهد شد پس چشمنداز روشنی برای برندگان 2022 وجود خواهد داشت !

 

توصیه های هوشیاری به برندگان لاتاری 2022

با توجه به امتیازی که شما دریافت کردین ، حس و حال شما بسیار هیجانیست و ممکن است تصمیماتی بگیرید که به نفع شما نباشد و یا افرادی از شما سوئ استفاده کنند! مثلا شما واجد شرایط دریافت ویزا نیستید این میتونه به دلیل ثبت نام اشتباه (عکس اشتباه ، اطلاعات غلط و.. ) باشد و یا نداشتن حداقل مدرک دیپلم 12 ساله باشد و یا به دلایل دیگر شما جزو گروهی هستین که براساس قوانین واجد شرایط دریافت ویزا نیستین ! خوب راه حل اینه که به سمت اینگونه ویزا نروید و برنامه مهاجرتی دیگری که شما واجد شرایط هستین اقدام کنید ، ولی افرادی در گروه های تلگرامی ممکن است به شما وعده و راه حل های خطرناکی بدهند که در نهایت به ضرر شما خواهد بود.

گروه های تلگرامی بسیار خطرناک هستند به افرادی که آنجا اشنا میشوید اطلاعات خصوصی خودتون رو ندین! این افراد خارج از ایران سکونت دارند و شما از نظر حقوقی نمیتونین پیگیری کنین ! اگر میخواهید فرم هاتونو یکی دیگه پر کنه میتونید به مجموعه برتر مهاجر بسپارید چون این مجموعه در این مورد تخصص داره و نه تنها فرم رو پر میکنه بلکه پکیج آموزشی هم داره که خودتون پر کنید و به هیچ عنوان به افراد بدون ادرس و مشخصات اعتماد نکنید!

 

مهاجرت قانونی به نفع کشور مهاجر پذیر است !

کشور های خاورمیانه در سیاست هاشون یک جای کارو اشتباه میبرن اونم مهاجرته ! اقلب سیاست های مهاجرتی سختگیرانه دارند و یا حتی قانون و برنامه مهاجرت خاصی ندارند این شامل امارات هم میشه ! در نتیجه در این موضوع بسیار عقب هستند چرا که ورود هر مهاجری که به صورت قانونی آمده است میتواند رشد اقتصادی چشمگیری ایجاد کند هر مهاجر یعنی افزایش فعالیت اقتصادی و چرخیدن چرخ اقتصاد ، برای همین کشور های اروپایی و آمریکا و کانادا برای رهایی از رکود پیش آمده از کرونا در برنامه های پیشروی خودشون افزایش مهاجر پذیری رو قرار دادن تا بتونن از سراسر دنیا نیروی کار و همچنین مصرف کننده های جدید جمع آوری کنند تا چرخ اقتصاد خودشون رو دوباره بچرخونن

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: