پایگاه خبری خانه فوتبال:

جدول فروش فردا511 با تحویل 30 روزه و قیمت

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

FMC 511 اقتصادی ترین سدان کلاس بی رونمایی شد + جزئیات کامل

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات
فرداموتورز همزمان با رونمایی از سدان جدید ۵۱۱ تولید انبوه و فروش این محصول را نیز آغاز کرده است. این سدان سومین محصولی است که به سبد محصولات فرداموتورز، با تحویل ۳۰ روزه، اضافه شده است.
به گفته محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی و فروش فرداموتورز، «این خودرو ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.»
در همین رابطه طی گفت‌وگویی با مدیر بازاریابی و فروش فرداموتورز به بررسی و چرایی این محصول پرداخته ایم:

برای شروع درباره این محصول توضیح بدهید؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

فرداموتورز امروز توانست سومین محصول را به بازار معرفی کند. ۵۱۱ یک سدان کلاس بی‌پلاس است و همچنین یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای این کلاس محسوب می‌شود. به بیان دیگر، ۵۱۱ فرداموتورز با توجه به امکانات به‌روز، کیفیت مناسب و طراحی مدرن قرار است جای خالی یک سدان باکیفیت را در بازار پر کند.

منظور از باکیفیت چیست؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

منظور متریال و آن آیتم‌های کیفی‌ای است که ما از ابتدای تولید این خودرو مدنظر داشتیم. در واقع، حساسیت فرداموتورز به کیفیت این خودرو و لحاظ شدن آیتم های مدنظر باعث شد عرضه این خودرو چهار ماه به تأخیر افتد. همان طور که اشاره شد، این موضوع به دلیل حساسیت‌هایی است که روی کیفیت خودرو داریم، چون خودرویی که عرضه می‌کنیم باید و حتماً آن شاخص‌های کیفی مدنظر شرکت را به لحاظ متریال و عملکرد خودرو داشته باشد.

سدان در بازار خودرو کم نیست، دلایل انتخاب این سدان چه بوده است؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

بحث بازارسنجی این سدان را تقریباً از سال گذشته شروع کردیم. در این خصوص، نیاز بازار را به‌طور کامل رصد کردیم. می‌توانم بگویم در این سگمنت برای مصرف‌کنندگان، سدانی با امکانات رفاهی خودروی ۵۱۱ فرداموتورز در این رده قیمتی موجود نبود. پیش تر رقبایی در این رده قیمتی حضور داشتند، اما اکنون در سگمنت‌های قیمتی بالاتر به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین در این سگمنت، سدان اقتصادی با امکانات رفاهی کامل در بازار نبود. به همین دلیل بود که فرداموتورز با بررسی جمیع عوامل، سدان ۵۱۱ را انتخاب کرد. سدانی متناسب با نیاز مشتری این سگمنت است.

یعنی ۵۱۱ یک سدان اقتصادی خواهد بود؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

یک سدان اقتصادی با امکانات رفاهی مناسب است. به لحاظ ایمنی هم  این خودرو تست‌های ایمنی را پاس کرده است و جزو خودروهای با درجه امینت بالا به شمار می رود.

در چه محدوده قیمتی‌ است؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

حدود ۴۳۰ تومان می‌شود. در واقع، هدف فرداموتورز این بود که در این کلاس حتماً خودرو زیر ۴۵۰ میلیون تومان باشد.  قیمتی هم که اعلام می‌کنیم، قیمتی که اعلام می کنیم، با احتساب مالیات بر ارزش افز‌وده، هزینه بیمه، شماره گذاری و… است.

این قیمت تمام‌شده برای مشتری است؟

بله. این خودرو با قیمتی که اعلام شده به دست مشتری خواهد رسید و نیاز نیست که هزینه های دیگری از سوی آنان پرداخت شود.

با توجه به زیرساخت های تولید، فرداموتورز ۵۱۱ با چه میزان داخلی سازی آغاز خواهد شد؟

برنامه‌ای که برای تمام خودروهای فرداموتورز در نظر داریم تولید با داخلی سازی ۲۰ درصد است. تا پایان سال نیز این میزان به ۴۰ درصد خواهد رسید. برای رسیدن به این هدف و در بحث داخلی‌سازی، سرمایه‌گذاری خیلی زیادی صورت گرفته است. ضمن این که، برای افزایش توان داخلی سازی از تمام توان شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی نیز استفاده می‌کنیم.

یکی از مشکلات یا دغدغه‌هایی که اغلب مشتریان با خودروهای جدید دارند، بحث خدمات پس از فروش و تأمین قطعات است. در این خصوص چه اقدامی انجام داده اید؟

فوری؛فروش ویژه جدیدترین خودروی اتوماتیک ایران + قیمت وجزئیات

باید این را در نظر بگیریم که این خودروها تولید داخل هستند، یعنی به صورت قطعات می‌آیند و برخی قطعات آن نیز داخلی‌سازی هستند. ما از نظر شبکه خدمات پس از فروش، یک گروه خودرویی خیلی بزرگ با سابقه بلندمدت هستیم. در این خصوص از یک سو، با توجه به توان و امکانات زیرساختی فرداموتورز در زمینه خدمات پس از فروش و از سوی دیگر، با توجه به کیفیت خودرو، برای ۵۱۱ گارانتی خدمات پس از فروش چهارساله و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش در نظر گرفته ایم. در همین حال، چون خودروهای فرداموتورز تولید داخل هستند، همزمان با تولید خودرو، بحث تأمین قطعات یدکی‌، چه از حوزه داخلی‌سازی و چه از حوزه شرکت‌های مبدأ، در حال انجام است و این به‌عنوان یک دغدغه اصلی برای شرکت مطرح است. بر همین اساس، سیاستی که برای انتخاب نمایندگی‌ها داریم این است که نمایندگی‌های فروش ما حتماً بتوانند بحث خدمات پس از فروش و تأمین قطعه را نیز پوشش دهند تا بتوانیم هر چه بیش تر و بهتر به مشتریان‌مان خدمات بهتری ارائه دهیم.

تولید  از چه زمانی آغاز  شد؟

تولید از بهمن‌ماه پارسال شروع شده است، اما به لحاظ آیتم‌های کِیفی‌ای که مدنظر داشتیم، فروشش را تقریباً چهار ماه به تأخیر انداختیم و امروز این خودرو به تولید انبوه می‌رسد و فروش همزمان با رونمایی‌ آغاز می شود که شرایط آن اعلام و روی وب‌سایت فرداموتورز منتشر شده است.

سال گذشته محصول SX5 را داشتید. تولید این محصول ادامه خواهد داشت؟

قطعاً، تولید این محصول، با توجه به استقبالی که وجود داشته است، همچنان ادامه خواهد داشت و براساس برنامه ها تا آخر سال به تیراژ فروش خوبی هم خواهد رسید.

با توجه به افزایش رقابت در بازار برای سال جاری چه میزان تولید در نظر گرفته شده است؟

فرداموتورز برای سال جاری تولید چندهزار دستگاه انواع محصول را هدف گذاری کرده است که عدد واقعی را بنا به ملاحظات شرکتی نمی توانم بیان کنم. از سوی دیگر، امسال سبد محصولات‌مان با این محصول سوم، که امروز رونمایی کرده ایم، متنوع تر خواهد شد. حداقل سه محصول برای سال جاری در نظر گرفته شده و تولید یک محصول هم که از سال گذشته آغاز شده است. در واقع، در نیمه دوم سال از چهارمین محصول فرداموتورز رونمایی خواهیم کرد که همزمان فروش آن نیز آغاز خواهد شد./پایگاه خبری اسب بخار

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: