پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است برنامه آماده‌سازی مناسبی برای تیم ملی در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی در نظر گرفته نشده است.
ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با پایگاه خبری خانه فوتبال، در خصوص برنامه آماده‌سازی شاگردان اسکوچیچ پیش از سفر به منامه گفت:انجام ندادن بازی تدارکاتی خیلی به ما ضربه می‌زند. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان لژیونر هستند بازی تدارکاتی خیلی می‌تواننست به تیم ملی کمک کند اما واقعا برنامه تدارکاتی که برای تیم ملی از نظر بازی دوستانه پیش‌بینی شد مناسب نیست.

وی ادامه داد: پیش از این حداقل می‌توانستیم با تیم‌های معمولی بازی دوستانه داشته باشیم ولی این بار این اتفاق هم رخ نداده است. بحرین و عراق با آن وضعیت بازی تدارکاتی انجام می دهند اما ما نمی توانیم، که آن هم به خاطر مدیریت ضعیف است. بحرین مقابل اوکراین بازی کرده و عراق هم دو بازی تدارکاتی دارد پس برنامه آماده‌سازی آنها بهتر از ماست و تیم ما بدون بازی دوستانه راهی منامه می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا با کمکی که نوبخت و دولت به فدراسیون کردند می‌شد در راستای بازی های تدارکاتی برای تیم ملی هزینه کرد، تاکید کرد:با آن پول خیلی کارها می‌شود کرد اما باید ببینیم چه زمانی پول به فدراسیون رسیده و اصلاً فرصت بوده یا خیر. عزیزی‌خادم تا الان بیشتر از اینکه عمل کند حرف زده است و فعلا بیشتر از او حرف شنیدیم.در واقع نمی‌شود به رئیس فدراسیون نمره قبولی داد.

وی در واکنش به این مسئله که برخی رسانه‌ها اعلام کردند قرار است اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی به بحرین بروند و آیا حضور این افراد می‌تواند به تیم ملی کمک کند اظهار داشت:اعضای هیئت رئیسه هیچ کاری در بحرین نمی‌توانند بکنند. آنها اگر می‌خواستند کاری بکنند باید در تهران انجام می دادند. ظاهرا قرار است به عنوان توریست به بحرین بروند تا چند روزی را در آنجا تفریح کنند، بالاخره همه کشورها را رفته‌اند و بد نیست بحرین را هم ببینند. من به این دوستان می‌گویم که تیم ملی در منامه به توریست نیاز ندارد ، بهتر است در تهران بمانند و کارهای خودشان را دنبال کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: