پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری  
سپهرحیدری در 29 خرداد ماه سال 1359 متولد شد. سپهرحیدری در شهر اصفهان بدنیا آمد. سپهرحیدری فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.سپهرحیدری در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده و گل قهرمانی سپهر حیدری برای پرسپولیس در بازی پایانی با سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است. عکس های جدید سپهر حیدری و خانواده اش در سفر به دبی را با هم میبینیم.

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری

 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

 

سپهر حیدری و فرزندانش

سپهر حیدری در بهمن ماه سال 1396 صاحب یک پسر به نام دیاکو شد.

 

سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت:

پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

 

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

 

اسیس مدرسه فوتبال سپهر حیدری

سپهر حیدری بعد از خداحافظی از فوتبال به همراه همسرش در جزیره کیش یک مدرسه فوتبال افتتاح کرده و در آنجا مشغول فعالیت است.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ پوشان سپهر کیش فعالیت می کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

 

تفریحات سپهر حیدری و همسرش در دبی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: