پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرهاد مجیدی با غلبه بر گل‌گهر به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ دست یافت به جز این مجیدی موفق به تکمیل یک سه‌گانه دیگر شد. امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی دو چهره محبوب و پرافتخار تاریخ باشگاه استقلال می‌شوند و بین پیشکسوستان در قید حیات این باشگاه کمتر شخصیتی به مقبولیت قلعه‌نویی و مجیدی در بین هواداران وجود دارد.

آخرین قهرمانی استقلال هم با سرمربیگری قلعه‌نویی و کاپیتانی فرهاد مجیدی رقم خورد. مجیدی بیش از هر مربی دیگری در استقلال در لیگ برتر برای امیر قلعه‌نویی بازی کرده و در ۴۴ بازی ۱۰ گل زد و ۲ پاس گل داد. رابطه این ۲ در دوران حرفه‌ای خود همیشه حسنه نبوده و تقابل شماره ۷ و ۸ سابق استقلال حساسیت مضاعف دارد. فرهاد مجیدی تاکنون در ۳ مقطع سرمربی استقلال بوده که در بازه اول که بسیار کوتاه بود با قلعه‌نویی روبه‌رو نشد، اما فصل پیش ۲ مرتبه این مصاف اتفاق افتاد که هم در لیگ و هم در حذفی پیروزی با استقلال و فرهاد مجیدی بود که سپاهان تحت هدایت قلعه‌نویی را شکست داد.

فرهاد مجیدی در ابتدای این فصل تیم نداشت تا اینکه در میانه راه جانشین محمود فکری شد. امیر قلعه‌نویی هم هدایت گل‌گهر سیرجان را پذیرفت و فرهاد مجیدی در دیدار استقلال با گل‌گهر برای سومین بار موفق به شکست دادن سرمربی سابق شد. مجیدی در هر ۳ ملاقات با ژنرال ۲ گل زده و در دوران کوتاه مربیگری خود هیچ مربی‌ای را به این اندازه مغلوب نکرده است.

 

فوتبال ۳۶۰

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: