پایگاه خبری خانه فوتبال:

جواد منافی با اشاره به دیدار اخیر پرسپولیس برابر گل گهر که با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید، اظهار داشت: در این دیدار شاهد نمایش خوبی از پرسپولیس بودیم. این دیدار در حالی برگزار شد که هر دو تیم برای پیروزی انگیزه خاصی داشتند. پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی اش تلاش می کرد و گل گهر هم در پی زنده نگه داشتن شانس کسب سهمیه آسیایی بود. این در حالی بود که شکست اخیر تیم قلعه نویی برابر استقلال باعث شده بود انگیزه گل گهری ها برای پیروزی در این دیدار دوچندان شود. تحت این شرایط بازی ویژه ای را از دو تیم شاهد بودیم که شروع خوب پرسپولیس و در اختیار گرفتن نبض بازی در ادامه باعث این دیدار در نهایت با برد پرسپولیس و ثبت 3 امتیاز ارزشمند برای این تیم به پایان برسد.

yektanet.com

او ادامه داد: پرسپولیس با دو گل زودهنگام از نظر روحی و روانی هم حاکم بر بازی شد اما گل نیمه اول گل گهر کمی کار را به تعادل کشاند و طبیعی بود در نیمه دوم برای تغییر نتیجه به آب و آتش بزند اما خط دفاع پرسپولیس با عملکرد کم اشتباه خود باعث شد حملات حریف بی اثر شود و در پایان با برد خوبی که برای پرسپولیس به ثبت رسید، گام بلندی برای گلات قهرمانی برداشته شد.

چپ پای سابق پرسپولیس درخصوص برخی حرف و حدیث‌های ایجاد شده در بحث داوری و فشار ناشی از این موضوع به شرایط روحی و روانی این تیم به خبرنگار برنا گفت: مسلم است علیه تیم اول ایران این هجمه ها ایجاد شود. حساسیت در قبال تیمی که 4 سال متوالی قهرمان شده و حالا هم در آستانه پنجمین قهرمانی اش است، تا حدودی طبیعی است. اینکه بخواهند از حربه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس موضع گیری شود، عادلانه نیست. شرایط داوری و اشتباهات آن برای همه تیم ها وجود دارد و تا زمانی که VAR در فوتیال ایران وجود نداشته شود مشکل حل نمی شود. اگر زمانی اشتباه داوری به سود پرسپولیس بوده در همین فصل بارها شاهد این بوده ایم که پرسپولیس در چند بازی هم اسیر اشتباهات داوری شده است. ضمن اینکه به این موضوع تاکید می کنم روند بازی پرسپولیس برابر گل گهر به گونه ای بود که حتی اگر در آن دقیقه برای گل گهر پنالتی اعلام می شد، باز هم پرسپولیس برنده آن دیدار بود. به هر صورت متاسفانه برخی حاشیه سازی ها علیه پرسپولیس وجود دارد و به بچه ها و کادر فنی توصیه می کنم به این حواشی توجه نکنند و بی تفاوت به این داستان ها تمام تمرکز خود را معطوف پیروزی و کسب نتایج دلخواه در بازی های باقی مانده شان کنند. در حال حاضر هم پس از لذت بردن از این پیروزی ارزشمند کم کم برای دیدار برابر فولاد آماده شوند.

منافی در ادامه به بازی برابر فولاد اشاره‌ای داشت و تاکید کرد: بازی برابر فولاد یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس در مسیر قهرمانی اش محسوب می شود. پرسپولیس در اهواز علاوه بر تیم فولاد، جنگ سختی با گرمای شدید این شهر دارد و باید برای موفقیت در این دیدار با این دو حریف روبرو شود. فولاد از نظر فنی و فوتبالی تیم خوبی است و شاگردان نکونام نشان داده اند سخت گل می خورند و اساس برنامه های این تیم روی ضدحملات طراحی شده است. البته پرسپولیس هم حریف سرسختی برای فولاد است و به همان اندازه که پرسپولیس در اهواز برابر فولاد تحت فشار خواهد بود، فولادی ها هم جدال سختی را مقابل انگیزه و توان فنی و فوتبالی بالای پرسپولیس دارند.

بیشتر بخوانید:

فاصله‌ای بین نیمکت و ترکیب اصلی قرمزها وجود ندارد/ امیری آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی است

پرسپولیس پیروزی 6 امتیازی را کسب کرد/ گل‌های زودهنگام شیرازه حریف را به‌هم زد

او افزود: عبور از سد فولاد یکی از ارکان اصلی و مهم برای قهرمانی پرسپولیس محسوب می شود و امیدوارم تیم یحیی که تا به امروز بهترین نتایج را کسب کرده است، بتواند در اهواز هم پیروزی خوبی را کسب کرده و شرایط را برای قهرمانی دوباره اش مهیا کند.

ملی‌پوش اسبق ایران درخصوص قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: همه حریفان در این مرحله، حریفان سختی هستند و نمی توان گفت در این مرحله حریف آسانی وجود دارد. به هر حال روی کاغذ قرعه ای که نصیب ایران شد، قرعه مناسبی بود و فکر می کنم تیم ملی ایران بتواند از سد این حریفان عبور کند و به جام جهانی برویم. در این مرحله نباید زیاد فرقی داشته باشد که با چه تیم بازی داریم، مهم این است که ما باید از تمام توان و پتانسیل مان برای صعود به جام جهانی بهره بگیریم و با اقتدار به این رقابت ها صعود کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: