پایگاه خبری خانه فوتبال:

احمد نوراللهی دراین دیدار توانست در دقیقه ۸۳ با یک سوپر شوت دروازه علیرضا حقیقی گلر تیم سیرجانی را باز کرده و تکلیف این مسابقه را یکسره کند.

این در حالی بود که پس از پایان این بازی همه جا صحبت از مهدی ترابی بود. همه از زننده ۲ گل پرسپولیس به گل گهر به عنوان ستاره این دیدار یاد کردند درحالی که مهمترین گل مسابقه را شماره ۸ زد. این هشتمین گل شماره ۸ پرسپولیس در لیگ فصل جاری بود که او را همچنان بهترین گلزن تیمش تا پایان هفته بیست و پنجم جلوه می‌دهد.

از آن گذشته باید به دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد. یک بازی خاص و جنجالی که با سروصدای فراوانی همراه بود. اعتراض دو تیم به قضاوت داوری و در نهایت درگیری مربیان دو تیم و ... خلاصه آن که در آن بازی نفسگیر احمد نوراللهی یک ستاره واقعی بود.

احمد نوراللهی در آن بازی مقابل فولاد خوزستان یک گل در دقیقه ۷۷ زد و در دقیقه ۲۹ نیز یک پاس گل به مهدی عبدی داد تا ستاره میدان لقب بگیرد.

کاپیتان سوم شاکی این روزهای پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی در اهواز هم می‌تواند یک مهره کلیدی برای تیمش باشد. البته او در غیاب کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک باید بیشتر مراقب وظایف دفاعی خودش در خط میانی باشد اما با توانایی‌هایی که در احمد نور سراغ داریم، قادر است با شوت‌های راه دور خود یا روی ضربات ایستگاهی باز هم در قامت گلزن ظاهر شود.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد در کنار مهدی ترابی و عیسی آل کثیر، سرمربی پرسپولیس حساب ویژه ای روی احمد نوراللهی باز کرده است. باید تا روز سه شنبه منتظر ماند و دید که آیا احمد نوراللهی می‌تواند بار تیمش در امور دفاعی و تهاجمی را در اهواز به دوش بکشد؟ باید منتظر ماند و دید؟

منبع: خبر ورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: