پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف هم بروند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان تهرانی مدتهاست در مسابقات داخلی و در ورزشگاه آزادی شکست نخورده‌اند.

تیم یحیی گل‌محمدی در ۲۰ بازی داخلی اخیر خود به آمار حیرت‌انگیز ۱۶ برد و چهار تساوی دست پیدا کرده است. آنها آخرین بار در هفته دوازدهم و در اراک با نتیجه ۲ بر یک به آلومینیوم این شهر باختند تا تنها شکست‌شان در لیگ بیستم به ثبت برسد. از آن باخت که در تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ رقم خورد، ۱۶۱ روز می‌گذرد و باید دید استقلال توانایی ثبت اولین باخت پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ را دارد یا خیر.

البته که آمارهای فوق‌العاده تیم یحیی به همین‌جا ختم نمی‌شود. آخرین باری که آنها در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم بازنده از زمین خارج شدند مربوط به نیمه‌نهایی جام حذفی فصل قبل می‌شود که مقابل استقلالِ فرهاد مجیدی پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک شکست خوردند. پس از این دیدار که در تاریح پنج شهریورماه ۱۳۹۹ رقم خورد، سرخپوشان تهرانی ۱۲ برد و سه تساوی را در خانه خود به دست آورده‌اند. حالا فرهاد مجیدی به دنبال تکرار موفقیت سال پیش خود مقابل پرسپولیس است.

فراموش نکنیم که مجیدی و استقلال یکی از قربانیان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در جریان ۲۰ بازی اخیر شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند.

منبع: ایرنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: