پایگاه خبری خانه فوتبال:

کابوسی که از تابستان فصل گذشته هواداران بارسلونا را آزار می‌داد پنج شنبه گذشته بالاخره تعبیر شد و در نهایت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه روز جمعه در جریان برگزاری نشست خبری خود اعلام کرد جدایی این ستاره ۳۴ ساله و آرژانتینی از بارسلونا قطعی شده است. به نظر می‌رسید تمامی توافقات برای ماندن او در نوکمپ انجام شده، اما در نهایت قوانین سخت گیرانه لالیگا اجازه تمدید قرارداد لیونل مسی را نداده و جدایی او قطعی شد.

مسی که به نظر از اتفاقات پیش آمده شوکه شده، فعلا در این رابطه حرفی نزده و قرار است امروز آخرین کنفرانس خبری او در باشگاه بارسلونا برگزار شود. اما به نظر می‌رسد دیشب لیونل مسی برخی دوستان صمیمی خود در باشگاه بارسلونا مانند سرخیو بوسکتس، یوردی آلبا و البته سرخیو آگوئرو را برای انجام مراسم خداحافظی دعوت کرده بود.

157403

اولین کسی که به خانه مسی رفت سرجیو بوسکتس بود که در حدود ساعت هشت شب به آنجا رسید. نیم ساعت بعد نوبت آمدن یوردی آلبا بود و ساعت ۹ شب نیز آگوئرو خود را به این جمع دوستانه رساند. همچنین ایبای، یوتیوبر معروف نیز در این مراسم حاضر بود. البته برخی از هواداران بارسلونا نیز برای دنبال کردن اتفاقات و دیدن ستاره‌های مورد علاقه خود اطراف خانه لیونل مسی جمع شده بودند. امروز این بازیکن محبوب در نشست خبری حاضر شده و در مورد دلایل جدایی از بارسلونا توضیح خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: