پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم 20 ساله فصل گذشته پانتولیکوس به تیم استقلال تهران پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، با جدایی شیخ دیاباته و ابهام در خصوص ادامه همکاری با ارسلان مطهری و مهدی قایدی، باشگاه استقلال چند مهاجم دیگر را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است. شیمبا از فولاد، سجاد شهباززاده از سپاهان و چند بازیکن دیگر در لیست فرهاد مجیدی حضور دارند؛ لیستی که در آن نام یک مهاجم جوان هم دیده می شود؛ مهاجمی که دقایقی پیش با آبی ها به توافق نهایی رسیده و استقلالی شد.
محمدرضا آزادی، مهاجم فصل گذشته تیم پانتولیکوس که همراه با این تیم در سوپر لیگ یونان حضور داشت، ظهر امروز برای مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرد. این مهاجم 22 ساله ساعتی پس از حضور در باشگاه استقلال و دیدار با فرهاد مجیدی برای آبی پوش شدن به توافق لازم دست یافته و به عنوان چهارمین خرید تابستانی استقلال با این تیم قرارداد امضا کرد.
آزادی که در 11 بازی برای تیم ملی امید 6 گل به ثمر رسانده است، در پایان فصل 99-98 که همراه با فتح جام حذفی با تراکتور بود، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده و پس از مذاکره با چند تیم خارجی با پانتولیکوس قرارداد امضا کرد. او در آخرین فصلی که در فوتبال ایران حضور داشت، به عنوان جانشین استوکس موفق شد 3 بار با پیراهن تراکتور گلزنی کند که مهمترین گل او مربوط به بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل استقلال بود؛ جایی که آبی ها موفق شدند تراکتور را در تبریز با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند.

با توجه به اینکه محمدرضا آزادی 22 سال سن دارد، جزو سهمیه بزرگسال استقلال محسوب نمی شود و خرید او می تواند یک خرید خوب برای آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی باشد. آزادی با حضور در استقلال با مظاهری و مهری که زمانی در تراکتور با آنها هم تیمی بود، دوباره در یک تیم حضور خواهد داشت.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: