پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشست امروز مسئولان استانی و ورزشی آذربایجان شرقی برای مشخص شدن وضعیت باشگاه تراکتور بی نتیجه باقی ماند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از اتفاقات حاشیه ای و عجیبی که روز گذشته تعدادی از هواداران تراکتور برای این تیم به وجود آوردند، به یکباره محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه قید همه چیز را زد و باشگاه تراکتور را تعطیل کرد.  او اعلام کرد تیم را به هیات فوتبال آذربایجان شرقی تحویل داده و دیگر مسئولیتی در این باشگاه را قبول نمی کند.
این در شرایطی بود که هیات فوتبال آذربایجان شرقی زیر بار این مسئولیت نرفت و حتی در مصاحبه مسئولان این هیات فوتبال هم تاکید شد که امروز تکلیف این موضوع مشخص می شود.
در همین راستا امروز در استانداری این استان جلسه ای با حضور مسئولان شهری و ورزشی تبریز برگزار شد اما خروجی این جلسه باز هم حاصلی برای باشگاه تراکتور نداشت.
درحالی که عده ای از هواداران تراکتور که عمده فعالیت آنها در فضای مجازی است و در چند روز اخیر تجمعات مختلفی در تبریز برگزار کرده اند، باعث به وجود آمدن این شرایط شدند و روز گذشته با عکس العمل زنوزی نسبت به تعطیلی باشگاه خوشحال شدند اما هر روزی که تراکتور این طور بلاتکلیف می گذراند به ضرر این تیم تبریزی است.

بنا به تصمیم زنوزی کلیه فعالیت های این باشگاه تعطیل شده و تیم فوتبالش هم حق تمرین کردن ندارد. این در شرایطی است که شاگردان کمالوند باید خود را برای بازی با النصر عربستان آماده کنند.

در نشست امروز مشخص شد هیچ فرد حقوقی و حقیقی در این استان با توجه به شرایط اقتصادی در کشور و همچنین با توجه به هزینه های بالا در باشگاهداری حاضر به خرید باشگاه تراکتور نیستند و به همین دلیل مسئولان استانی از خود زنوزی خواستار شدند تا به ادامه کارش در این باشگاه بپردازد اما مالک تراکتور که از برخی از هواداران این تیم که به طور مداوم به بهانه های متفاوت فراخوان های اعتراض آمیز می زنند و در مکان های مختلف دست به تجمع می زنند ناراحت است و اعلام کرده نمی تواند هم هزینه کند و هم با فحاشی روبرو شود.

او تاکید کرده در این مدتی که مالک باشگاه تراکتور بوده 300 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه کرده و اکنون که برخی از هواداران در فضای مجازی و یا با تجمع مقابل استانداری، باشگاه و مکان های دیگر علیه او شعار می دهند دیگر نمی خواهد به این باشگاه بازگردد.

با توجه به این شرایط این نشست حاصلی برای بهبود این وضع نداشت و باید در روزهای آینده تکلیف این باشگاه چه می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: