پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از بازیکنان اصلی که پرسپولیسی ها برای بازی بزرگ برابر الهلال روی او حساب ویژه ای باز کرده اند وحید امیری است، ستاره ای که با تجربه بالای خود می تواند در این  بازی  کمک حال کادر فنی سرخ ها باشد.

 

امیری در حالی یکی از اصلی ترین نفرات ترکیب یازده نفره  پرسپولیس  در این دیدار محسوب می شود که در  نفت تهران  نیز سابقه حضور در  بازی های لیگ  قهرمانان و گلزنی در این تورنمنت را در کارنامه اش دارد. 

او قبل از حضور در پرسپولیس در 12 بازی با پیراهن  نفت  تهران در لیگ قهرمانان بازی کرده و  با این تیم 2 گل نیز به ثمر رسانده است. با احتساب این 12 بازی و دیدارهایی که او در پرسپولیس در  آسیا  حضور داشته آمار شماره 19 باتجربه پرسپولیس در  لیگ قهرمانان  به عدد 48 می رسد. این در حالی است که در این 48 دیدار او 5 بار هم گلزنی در آسیا را تجربه کرده است. 

امیری که در بازی اخیر سرخ ها در  لیگ قهرمانان آسیا  برابر  استقلال  تاجیکستان در پست اصلی خود به میدان رفت در حالی یکی از پرچنب و جوش ترین بازیکنان پرسپولیس بود که حالا نگاه همه به درخشش او در دیدار برابر الهلال معطوف است تا با استفاده از تجربه و شم فوتبالی منحصر به فرد خود شب سختی را برای مدافعان پر اشتباه و متزلزل سعودی رقم بزند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: