پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرعه کشی پیش فروش سایپا آغاز شد.پیش فروش سایپا با شرایط مناسب و مدل های جذاب. پیش فروش سایپا بدون محدودیت انجام می شود. پیش فروش سایپا با قیمت جدید انجام می شود. شرایط پیش فروش سایپا ویژه را در ادامه می خوانیم.

اعلام نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا + اسامی برندگان

اولین مرحله از پیش فروش سایپا در سال جدید که هفته گذشته برگزار شد. در طرح پیش فروش یکساله محصولات شاهین، کوییک معمولی، ساینا، کوییک اس، کوییک آر و وانت سایپا ۱۳ عرضه شده‌بود. امروز با برگزاری مراسم قرعه کشی، نتایج بر روی سایت فروش سایپا اعلام شد.

سایپا اولین مرحله از برنامه های فروش خود را با عرضه ۶ محصول در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد. در این طرح خودروهای عرضه شده از مرداد تا اسفند ماه ۱۴۰۱ با قیمت غیرقطعی تحویل داده می‌شود. در اولین طرح پیش فروش سایپا در سال ۱۴۰۱، ۹۰هزار و ۷۳۷ متقاضی شرکت کردند که ۸۱هزار و۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده ۱۶  هزار و۳۰۰ خودرو اعلام شده است. در این طرح شش محصول سایپا عرضه شده بود.

در این طرح ۲هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین، ۲هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا، ۲هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک اس، هزار و ۸۵۰دستگاه کوییک.آر و هزار و ۴۰۰دستگاه وانت سایپا عرضه شد.

افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از نتایج مطلع شوند. برندگان باید از طریق پنل کاربری نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

پیش فروش سایپا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: