پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پورتو پس از صحبت‌های کونسیسائو به حمایت شدید از ستاره کشورمان پرداخت و نسبت به «آزار رسانه‌ای»‌ برای طارمی صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب در دربی شهر پورتو، تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی مقابل بواویشتا به برتری 4 بر یک رسید و به صدر جدول چسبید. در این مسابقه طارمی گل نزد ولی با پاس‌گل‌هایش به یکی از ستاره‌های برتر زمین نام گرفت.
البته این تنها اتفاق مهم بازی نبود و طارمی به خاطر صحبت‌های سرخیو کونسیسائو به سوژه اصلی رسانه‌های پرتغال نام گرفت. کونسیسائو پس از بازی از چرایی تعویض شدن طارمی گفت و از این صحبت کرد که داوران خطاهای روی طارمی را سوت نمی‌زنند چون دچار حمله رسانه‌ای شده‌اند. کونسیسائو معتقد است که به دلیل هجمه رسانه‌ها به مهدی طارمی، داورها دیگر خطاهای روی او را نمی گیرند و به این باور غلط رسیده‌اند که او تمارض می‌کند. (اینجا بخوانید) 

در نشریه خبری باشگاه پورتو، موضوع طارمی به سوژه‌ای بزرگ نام گرفت و این تیم در خصوص اتفاقات اخیر مطالبی را منتشر کرد. باشگاه پورتو در خبرنامه خود نوشت: باورنکردنی است. هیچ گونه توضیحی برای چنین خطاهای واضحی وجود ندارد. چرا باید آنها اجازه دهند که بازیکنان روی طارمی اینگونه خطا کنند. شاید به خاطر این است که کونسیسائو در خصوص این موضوع حرف زد و آنها این موضوع را دوست نداشتند. طارمی یک بازیکن فوق العاده است. او باهوش بازی می‌کند و فهمیدن و پیشبینی کردن حرکاتش برای مدافعان بسیار سخت است. آنها سعی دارند که راهی برای متوقف کردن طارمی پیدا کنند برای همین او نباید در اینجا قربانی شود. 

این نشریه با اشاره به صحبت‌های کونسیسائو نوشت: به هیچ وجه ما نمی‌توانیم از بازی مقابل بواویشتا صحبت کنیم ولی به تصمیمات داور اشاره‌ای نداشته باشیم. داوری در این بازی عملکردی منفی به ثبت رساند و یک پنالتی واضح روی «اوانیلسون» را برای ما نگرفت. آنها حتی چندین خطای بزرگ مقابل طارمی را نگرفتند که یکی از آنها حتی در محوطه جریمه بود. کونسیسائو با تعویض طارمی سعی کرد که او را حفظ کند زیرا در بازی قبلی به دلیل خطای داور ، از بازی اخراج شد. طارمی در لیست اخیر بهترین بازیکنان فدراسیون فوتبال تاریخ و آمار جزو 32 بازیکن برتر دنیا در سال 2021 نام گرفت ولی در اینجا و در پرتغال او مورد آزار رسانه‌ای قرار گرفته است. نتیجه این آزار این شده که خطاهای واضح روی طارمی را داوران نمی‌گیرند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: