پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اعتراض این باشگاه به داوری های مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رمضانی در مورد اعتراض باشگاه ذوب آهن به داوری دیدار این تیم در مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در اعتراض به نحوه قضاوت دیدار مذکور کتباً شکوائیه‌ای را به همراه مستنداتمان به سازمان لیگ ارائه کردیم.

وی افزود: علیرغم احترامی که برای برخی کارشناسان محترم داوری قائلیم، بررسی‌های ما نشان می‌دهد که قضاوت دیدار ذوب آهن و مس رفسنجان، قضاوتی پر اشتباه بود. دو خطای مسلم که می‌توانست  روال بازی را به سود ما تغییر دهد از جانب داور  و کمک‌هایش لحاظ نشد و همین دو اشتباه بر روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت لذا همچنان پیگیر حقمان خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن با اشاره به دیدارهای بعدی این تیم گفت: تیم فوتبال ذوب آهن گذشته را فراموش کرده و با انگیزه‌ای دوچندان در مسابقات آینده حضور خواهد یافت. با توجه به حوادثی که پیش آمده نیز نامه‌ای خدمت ریاست کمیته داوران ارسال کردیم و از او درخواست کردیم که نسبت به انتخاب داوران در بازی‌های آینده به گونه‌ای عمل کنند که حق هیچ تیمی بالاخص ذوب آهن ضایع نشود. امیدوارم خداداد افشاریان که خودش در دوران داوری نمونه یک داور با درایت، شجاع، باتجربه و دانش بود ترکیب داوری بعدی را از داورانی از جنس خودش بچیند.

رمضانی تصریح کرد: امیدواریم که بزرگوران و متولیان محترم فوتبال به در خواست‌های ما توجه کنند تا ان‌شاالله هیچ حقی از تیم‌های فوتبال کشور ضایع نشود. با عنایت به سرمایه گذاری‌هایی که شرکت سهامی ذوب آهن در بدنه ورزش کشور و فوتبال کرده و بیش از نیم قرن تلاش این باشگاه در عرصه ملی و بین المللی ورزش، واقعاً این مجموعه شایسته این همه کم لطفی نیست. دو فصل است که ما زیاد تاوان داوری داده‌ایم. لذا به هیچ عنوان نمی‌گذاریم حق باشگاه ذوب آهن، هواداران خونگرم و مردم اصفهان ضایع شود. چنانچه به درخواست‌های ما در این زمینه پاسخ داده نشود به مراجع بالاتر رجوع خواهیم می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: