پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سرمربی تیم فوتبال بنفیکا گفت: حذف شدن بارسا نقطه عطف دوران مربیگری من خواهد بود. آن‌ها ۱۸ سال است که به صورت متوالی از گروه خود صعود می‌کنند اما حالا هدف ما حذف کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان است.

به گزارش ایرنا، آخرین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب، تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن‌مونیخ از گروه E به مصاف یکدیگر می‌روند و در دیگر دیدار این گروه نیز بنفیکا باید با دیناموکیف دیدار کند. 

در حال حاضر بایرن مونیخ با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و صعود خود را قطعی کرده است. بارسا با ۷ امتیاز در رده دوم و بنفیکا نیز با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند. بارسلونا در مونیخ کار بسیار سختی دارد و در دیگر دیدار بنفیکا در خانه خود می‌تواند کار بسیار راحت‌تری مقابل دیناموکیف یک امتیازی داشته باشد. با پیروزی بنفیکا برابر حریف، تساوی بارسا مقابل بایرن بی‌ارزش است.  

از این رو «ژرژ ژسوس» سرمربی بنفیکا پیش از دیدار تیمش مقابل دیناموکیف در خصوص وضعیت گروه E اظهار داشت: حذف شدن بارسا نقطه عطف دوران مربیگری من خواهد بود. آن‌ها ۱۸ سال است که به صورت متوالی از گروه خود صعود می‌کنند اما حالا هدف ما حذف کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان است. 

وی در مورد اینکه باور دارد بایرن‌مونیخ، بارسا را شکست می‌دهد یا نه، عنوان کرد: قطعا همینطور است. بارسلونا تیم بزرگی است اما بایرن در حال حاضر تیم بهتری نسبت به آن‌ها است. بازی بارسا و بایرن در مونیخ برگزار می‌شود و فکر می‌کنم که باواریایی‌ها به فکر پیروزی در این دیدار هستند، پس بهترین‌های خودشان را به زمین خواهند فرستاد. البته این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که ما هم باید دیناموکیف را از پیش رو برداریم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: