پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است و ما با یک تیمی بازی داریم که بسیار سختکوش و جنگنده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امیر قلعه‌نویی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است و ما با یک تیمی بازی داریم که بسیار سختکوش، جنگنده و دونده است و مسائل تکنیکی را هم خیلی خوب رعایت می‌کنند و شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان افزود: از آن طرف هم خوشحال هستیم که تیم ما به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی تقریبا رسیده است، هفه قبل ما عقب افتادیم اما توانستیم با یک بازی خوب و منظم تاکتیکی برنده از زمین بیرون بیاییم که نشانه‌های خوبی است و من خیلی از این بابت خوشحالم که بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان دارند فوتبال بازی می‌کنند و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم.
وی عنوان کرد: فولاد معمولا یک تیم سختکوش و جنگنده‌ای است، دو سه تا مسائل تاکتیکی آنها را ما با این وقت کمی که داشتیم می توانستیم کار کنیم، دنبال این هستند که ارتباط خط هافبک ما را با انجام بازی رو به جلو قطع کنند. تیم خودشان هم این حسن را دارد و کناره‌هایشان و مخصوصا سمت راستشان نقطه قوتشان است و ما هم اگر بتوانیم ارتباط خط هافبکشان و مهاجم هدفشان را  قطع کنیم فکر می کنم به اهدافمان که کسب سه امتیاز است، برسیم.

قلعه‌نویی گفت: خوشحالیم که توانستیم با بازیکنان خوب یک تیم خیلی خوب درست کنیم. بچه‌های ما دارند خیلی تلاش می‌کنند و بیش از توانشان دارند تلاش می‌کنند که از باشگاه و هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم.

وی اظهار داشت: کم کم که این قطار حرکت کرده سنگ‌هایش زیاد شده و دارند به طرفش سنگ می‌زنند و نمی‌خواهند یک قطبی در فوتبال به وجود بیاید. این مهم نیست، ما راهمان را پیدا و اهدافمان را ترسیم کردیم. برای اهدافمان می‌جنگیم و تکلیفمان را انجام می‌هیم نتیجه هم دست خداست.

سرمربی گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که یک شهرستان 350 هزار نفری به یکی از تیم‌های خوب تبدیل شده که همه نتایجش را دنبال می‌کنند و این نشان می‌دهد که ما راهمان را پیدا کردیم و برای ما زیاد مهم نیست این سنگ زدن‌ها و تا لحظه آخر باید تلاشمان را کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: