پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد، این روزها از دوران اوج خود فاصله گرفته است و دیگر آن بازیکن سابق نیست.

این بازیکن نسبتا آرام و کم حاشیه بعد از درخشش در چند تیم شهرستانی به تهران آمد و هم اکنون هم در یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت بازی می‌کند. بازیکن مدنظر ما در چند ماه اخیر افت نسبتا محسوسی کرده و از دوران خوبش فاصله گرفته است. با این وجود این بازیکن هنوز از تفکرات سرمربی تیمش خارج نشده و در این فصل هم در چند بازی برای تیمش به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است.

کادر فنی و همبازیان این بازیکن وقتی از او در خصوص علت افتش پرسیدند، جواب جالبی شنیدند. آنطور که به ما خبر رسیده این بازیکن طی چند ماه اخیر با دو مشکل بزرگ مواجه شده و به همین دلیل است که تمرکز لازم را برای فوتبال بازی کردن ندارد و خوب تمرین نمی‌کند. این بازیکن به تازگی از یک رابطه عاطفی بیرون آمده و همین موضوع تا چند وقت فکرش را درگیر کرده بود و تمرکز لازم را از او گرفته بود.

مشکل دوم که بزرگتر هم بود، مربوط به مسائل مالی می‌شود. این بازیکن طی ماه‌های اخیر در بیزنس‌های خارج از فوتبال خود به مشکل خورده و ضرر زیادی را متحمل شده است. موضوعی که زندگی این بازیکن مطرح را تحت تاثیر خودش قرار داده و این فوتبالیست هنوز نتوانسته خودش را جمع و جور کند و تمام تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

حال ممکن است با ادامه این روند، این بازیکن فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کند، مگر اینکه این بازیکن خیلی زود فرم خوبش را پیدا کند و به روزهای اوجش برگردد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: