پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مظاهری اشتباهی که من در جام جهانی 1978 انجام دادم و رحمتی در قبال کی‌روش انجام داد را تکرار نکند.
منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال با گذشت 10 هفته از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:‌شرایط استقلال اوایل خوب نبود چون این تیم بازیکنان اصلی‌اش را از دست داد. در خط هافبک بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و علی کریمی طی سال‌های اخیر جدا شدند ضمن آنکه جوان‌هایی که به تیم آمدند نتوانستند مثل ستاره‌های سابق آنطور که باید و شاید ظاهر شوند. در خط حمله نفراتی چون قائدی و دیاباته از استقلال رفتند و دو مهاجم خارجی به این تیم آمدند که چندان خوب کار نکردند اما این بازیکنان خارجی یک دو هفته است شرایط بهتری پیدا کردند.

رشیدی خاطرنشان کرد:‌در خط دفاع نیز ناهماهنگی‌هایی وجود دارد و با وجود اینکه نفرات این خط جوان و مستعد هستند اما دیدید که در بازی با سپاهان چندین موقعیت نصیب حریف شد اعتقاد دارم خط دفاع استقلال با وجود عملکرد خوب هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و به همین خاطر است که تیم‌های حریف مقابل استقلال فرصت‌های زیادی خلق می‌کنند. البته این مورد به دیگر خطوط تیم هم ربط دارد.

سنگربان اسبق تیم استقلال در خصوص اینکه رشید مظاهری در بازی‌های گذشته این تیم در فهرست فرهاد مجیدی قرار نگرفته است عنوان کرد:‌ مظاهری و حسینی هر دو شاگرد من بودند و در تیم امید با آنها کار کردم. نمی‌دانم مشکل مظاهری و درد او چیست؟ شاید او می‌خواهد به تیم دیگری برود اما توصیه من به او این است اشتباهی که من در جام جهانی 78 را کردم یا مثلا اشتباهی که رحمتی در قبال کی‌روش کرد را تکرار نکند. بهتر است مظاهری با 4 کارشناس حرف بزند و از آنها مشورت بگیرد. او رفتارهایی می‌کند که مشخص است اشتباه است اما از سوی دیگر باید پذیرفت حضور دو گلر خوب در استقلال به همراه یک جوان مستعد برای هر تیمی نعمت است.

رشیدی خاطرنشان کرد: مجیدی هم باید کمی ملایم‌تر با مظاهری برخورد کند هر چند نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد. سرمربی استقلال با تجربه‌تر شده و می‌تواند با حواشی کنار بیاید. او می‌تواند تصمیم درستی اتخاذ کند که هم به نفع بازیکن و هم به نفع استقلال باشد.

وی در خصوص انتقاداتی که از دو مهاجم خارجی‌ آبی‌پوشان انجام داده بود گفت:‌حرف من این است عدد و رقمی که به این دو بازیکن پرداخت شده بسیار زیاد است خیلی‌ها از دست من ناراحت شدند اما روی صحبت من این بود که با این عدد و ارقام می‌شود خیلی کارهای دیگر در این مملکت انجام داد. متأسفانه از صحبت‌های من برداشت سیاسی هم صورت گرفت ولی باید پذیرفت که منافع مردم در اینگونه موارد باید در نظر گرفته شود. امیدوارم این بازیکنان به شکلی برای استقلال کار کند که خروجی مثبتی داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: