پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: این تیم در گذشته پرسپولیس را حذف کرده، اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان تهران اظهار داشت: می‌دانم بازی سختی را با پیکان داریم. تیمی که امکانات و کادر فنی خوبی دارد. شناخت خوبی از آنها دارم زیرا خودم شاگرد آنها بوده‌ام. ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم. برخی از بازیکنان ما سال اول است که در لیگ یک بازی می‌کنند.
وی ادامه داد: این فصل نتایج خوبی  گرفته‌ایم. می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام بدهیم. جام حذفی جامی است که بازیکنان تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم می‌خواهند عرض اندام کنند و شایستگی‌هایشان را به نمایش بگذارند که می‌تواند پله‌ای برای پیشرفت آنها باشد. 
رجب‌زاده عنوان کرد: چند بازیکنمان مصدوم هستند و کارمان سخت است. سعی می‌کنیم از نفراتی استفاده کنیم تا تعادل را در تیم برقرار کنیم و بازی خوب و جانداری را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه قشقایی در گذشته توانسته پرسپولیس را در جام حذفی حذف کند، گفت: من آن بازی را کامل دیدم. این می‌تواند بار روانی خوبی داشته باشد اما فوتبال در هر زمان و هر بازی، شرایط خاص خود را دارد. نتیجه براساس آن بازی رقم می‌خورد و این هم می‌تواند روحیه‌بخش باشد که باشگاه چنین سابقه‌ای دارد. 

وی با اشاره به مشکلات قشقایی شیراز اظهار داشت:  تا دو روز پیش جلسات مختلفی را با مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم و قرار نبود در مسابقات حذفی به خاطر شرایط مالی سختی که داریم، شرکت کنیم. این باشگاه شخصی اداره می‌شود و متعلق به ایل بزرگی در کشور است که هوادارانی در سراسر کشور دارد. می‌خواستیم که به خاطر مسائل مالی در جام حذفی شرکت نکنیم اما استاندار و مدیرکل به ما قول مساعد و کمک مالی دادند که هنوز انجام نشده است.

سرمربی تیم قشقایی افزود: امیدوارم این کار انجام شود تا در ادامه بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. کمک به تیم باعث می‌شود که تیم‌های دیگر در استان هم انگیزه داشته باشند. ما در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو تیم داریم. قشقایی یک تیم پرهوادار است و مقبولیت زیادی دارد که می‌تواند نشاط اجتماعی زیادی را در استان ایجاد کند. باید این تیم را حفظ کنیم. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم یا خرده بگیرم اما اگر این تیم در استان دیگری بود، همه پای کار می‌آمدند. توقع این است که به باشگاه ما کمک شود تا به دیگر تیم‌های استان هم انگیزه داده شود.

وی در مورد زمین خراب چمن ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: متأسفانه شیراز سالهای سال است که درگیر مشکل زمین است. کاش یک بار برنامه‌ریزی خوبی می‌شد و یک زمین خوب تحویل می‌شد. نمی‌خواهم وارد ریز قضایا شوم. هنوز زمینی که در حق استان فارس است را نداریم. با کسی هم دشمنی نداریم و نمی‌خواهیم مسئله‌ای برای کسی درست یا کسی را خراب کنیم. حق فوتبال و استان فارس است که حداقل یک زمین خوب داشته باشد. ما باید دو زمین خوب و استاندارد داشته باشیم تا نه خودی‌ها و نه حریفان از وضعیت زمین ناله نکنند.

وی در مورد وضعیت زمین جدید ورزشگاه جدید گفت: من هنوز آن را ندیده‌ام اما آنطور که گفته‌اند تا یک ماه دیگر آماده می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: