پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم سپاهان گفت: جام حذفی شوخی بردار نیست، تیمی که شانسش را از دست بدهد جای جبران ندارد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محرم نویدکیا پیش از ظهر امروز پیش از دیدار جام حذفی برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم تشکری از باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم آلومینیوم داشته باشم و امیدواریم در اگر روزی ما میزبان این تیم بودیم، جبران خدمت کنیم.
وی تصریح کرد: چند روزی که اراک بودیم به ما کمک خوبی کردند که ممنون این خدمات هستیم. جام حذفی شوخی بردار نیست، تیمی که شانسش را از دست بدهد جای جبران ندارد.

نویدکیا افزود: بازی قبلی خیلی جذاب نبود، چندین موقعیت خوب داشتیم، به بازیکنان حق می‌دهیم، در نیمه اول وزش باد داشتیم، زمین صاف و خوب است اما زیرسازی سفتی دارد، باید بهتر بازی می‌کردیم که امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم، اگر این بازی را از دست بدهیم یک جام را از دست می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه سرمایه‌گذاری در مسابقات جام حذفی عنوان کرد: تیم‌هایی که خودشان را آماده کردند که در قهرمانی لیگ باشند، دلشان می‌خواهد جام حذفی را نیز داشته باشند ولی جام حذفی جام خطرناکی است، همه تیم‌ها در جام حذفی شانس یکسانی دارند و از شانس‌های خود استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: جام حذفی تمرکز بالایی می‌خواهد و هر تیمی شانس دارد که بالا بیاید، باید به همه احترام گذاشت، ما هم دلمان می‌خواهد از شانسمان استفاده کنیم.

نویدکیا افزود: فشار در تیم‌های بزرگ یک چیز طبیعی است، اگر قرار است کسی فشار تحمل نکنند نباید  با تیم‌های بزرگ قرارداد ببندند، بازیکنان و سرمربی باید بتوانند فشارها را تحمل کنند این یک چیز طبیعی است، ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم، صد درصد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: