پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صحبتی علیه باقری و هاشمیان انجام ندادم که از آنها انتقاد کنم بلکه از این نفرات تعریف هم کرده‌ام.
حسن روشن در گفت و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهاراتی که علیه وحید هاشمیان و کریم باقری انجام داده است گفت: من با رسانه‌ها در مورد این دو نفر صحبت و اتفاقات از آنها تعریف کردم. گفتم نقش این دو نفر در صعود تیم ملی چشمگیر بوده اما نمی‌دانم چه کسانی حرف‌های من را تحریف کرده‌اند.

وی افزود: من شخصیت هر دو نفر را می‌شناسم و می‌دانم آنها چه زحماتی برای تیم ملی کشیدند، امروز متوجه شدم که از قول من صحبت‌هایی رسانه‌ای و عنوان شده این دو نفر لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارند. این حرف‌ها اصلا منتسب به من نیست و شک نکنید از فردی که چنین مصاحبه‌ای از قول من چه در فضای مجازی و چه در رسانه‌ها منتشر کرده شکایت می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: هم هاشمیان و هم باقری جزو نفرات تاثیرگذار تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بودند اما واقعا از اینکه نقل قولی عجیب در مورد این 2 نفر از من عنوان شده نارحت شدم. امیدوارم که با اینگونه رفتارهای زشت باعث ناراحتی دیگران نشویم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: