پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: خیلی خوشحالیم در شهر زیبا و باصفای سیرجانم هستیم. از هواداران پرسپولیس که ما را مورد لطف قرار دادند تشکر می‌کنم. سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است.  تیم‌های قهرمان لیگ و جام حذفی برای رسیدن به سوپرجام زحمات زیادی کشیده‌اند تا در این مسابقه مقابل هم قرار بگیرند. سوپرجام یکی از جام‌های مهم است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام بدهیم. فولاد، تیم قابل احترامی است و امسال با آمدن نکونام وضعیتش خیلی بهتر شده است.
وی ادامه داد: علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فولاد تشکیلات و سیستم خیلی خوبی دارد و توانسته خودش را به خوبی تقویت کند. با جذب بازیکنان خوب، برای این بازی تقویت شده‌اند.
سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: ما هم با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم. یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم. البته برای بازی فردا چند بازیکن مصدوم داریم اما همه بچه‌ها برای بازی فردا  و بردن سوپرجام انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. امیدوارم بازی خوبی باشد. باید از هواداران هم که در این مدت مرا مورد حمایت و لطف خودشان قرار داده و شرمنده‌ام کردند، تشکر کنم. امیدوارم بتوانم تلاش بیشتری داشته باشم. قطعا این موضوع مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند. به طور قطع باید بیشتر از قبل کار کنم و این کار هم را انجام می‌دهم. ان شاءالله بتوانیم از شرمندگی شان دربیاییم و روزهای خوبی برای آنها رقم بزنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا زمان برگزاری بازی سوپرجام پس از اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به اردوی تیمش مناسب است، توضیح داد: برخی بازیکنان ملی‌پوش بازی نکردند میلاد سرلک هم مصدوم به پرسپولیس آمد. فقط توانستیم وحید امیری را در این چند روز ریکاوری کنیم. فرشاد فرجی و مهدی ترابی هم فقط با تیم ملی تمرین کرده و بازی نکردند. مقداری از شرایط مسابقه دور بودند اما در بازی تدارکاتی با پیکان کمک کرد تا به شرایط بازی برگردند. به هر صورت هر رفت و آمدی باعث بی‌نظمی شده و شرایط برای تمرینات گروهی ما خیلی سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی از روزها را بدون بازیکنان ملی‌پوش بودیم و متاسفانه یکی از آنها با مصدومیت وارد اردوی ما شد. امیدوارم تیم با آمادگی کامل و ذهن بزرگ وارد بازی فولاد شویم. همه نفرات ما انگیزه بالایی دارند و نسبت به این موضوع خیلی امیدوار هستیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص میزبانی سیرجان از سوپرجام، اظهار داشت: بهترین شهری که می‌شد، انتخاب کرد همین سیرجان بود. با  توجه به زیرساخت‌های خوب، ورزشگاه زیبا، آرامش و امکانات خوبی که این شهر دارد، بهترین انتخاب انجام شد. باید از تیم داوری که فکر می‌کنم آخرین بازی‌شان در فوتبال ما است تشکر کرده و برای آنها هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. زحمات زیادی در این فوتبال کشیدند و از تک تک آنها متشکر هستیم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند. در آینده برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

گل‌محمدی  درباره اینکه کدام یک از شرایطی که برای بازگشت به پرسپولیس عنوان کرده بود تاکنون محقق شده است، گفت: از شرایطی که من اعلام کردم تقریبا فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفتیم. خیلی از مشکلاتی که داشتیم  به ویژه در زمینه جذب بازیکن هنوز حل نشده است. لیست 13-12 نفره‌ای را به باشگاه دادم. اگر دو بازیکن را هم می‌گرفتند راضی بودم اما حتی درباره یک بازیکن هم مذاکرات 10 درصد پیشروی نداشته است. با توجه به شرایط موجود خیلی بعید است بتوانیم یک نفر از این لیست را هم بگیریم.

وی اضافه کرد: شرایط مالی باشگاه پرسپولیس خیلی خراب است. برای جذب هر بازیکن باید پول داشته باشیم اما متاسفانه پولی در باشگاه نیست. با این شرایط نمی توانیم بازیکن مدنظرمان را بگیریم و مجبوریم از روی فیلم و بازیکنانی که فیلم‌شان فرستاده می‌شود، انتخاب کنیم. این کار واقعا خیلی سخت است و تضمینی وجود ندارد این بازیکنان خوب از آب دربیایند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: