پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی پرسپولیس گفت: سپاهان هم تیم خوب و قابل احترامی است، اما فکر می‌کنم رقابت اصلی برای قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پس برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. آلومینیوم قابل احترامی است و به رسول خطیبی و به تیم شان و رسول خطیبی تبریک و می‌گویم. بازی در نیمه اول بسیار سخت بود و یک مقدار ناهماهنگی هم در بین بازیکنان وجود داشت و توپ های زیادی را از دست دادیم، اما با صحبتی که در بین دو نیمه شد بچه‌ها خیلی خوب عمل کردند. 

وی ادامه داد: سعی کردیم به بازی سرعت بدهیم و از کندی یک سوم دفاعی شان استفاده کنیم و دیدید که به نتیجه رسیدیم. به بازیکنان این نکته را تاکید کردیم که حتما از موج دوم استفاده کنند. گل رضا اسدی هم روی موج دوم بود.

مربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور و اعتراض رسول خطیبی گفت: داوری مشکلی نداشت و این نظر آنها است.

مطهری در مورد عملکرد رامین رضائیان عنوان کرد: بله او هم خوب کار کرد و به وظایفش عمل کرد. من همیشه در مورد تیم صحبت کردم. ما یک تیم به تمام معنا هستیم. ما بزرگترهایی مانند سید جلال، امیری و کامیابی نیا را داریم که همه خیلی خوب و تاثیرگذار هستند.

وی در خصوص مهاجم خارجی که قرار است بیاید، گفت: مهاجمی است که می‌آید چند روزی شرایطش را ببینیم، فعلا خبری از قرارداد نیست.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس خودشان را از دیگر مدعیان جدا کرده‌اند، تاکید کرد: لیگ هر بازی اش یک فینال حساس و مهم است. البته سپاهان هم تیم خوب و قابل احترامی است و هنوز آنها هم امیدوار هستند، اما فکر می‌کنم رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است و امیدوارم از فینال های سخت به خوبی عبور کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: