پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: با آمدن ساغلام ‌می‌توانیم آرامش خاصی داشته باشیم و روند تیم بهبود پیدا می‌کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاظم محمودی در خصوص سفر میرمعصوم سهرابی به کشور ترکیه اظهار داشت: صحبت‌هایی با ساغلام انجام شده بود و سهرابی برای مذاکرات نهایی به ترکیه رفته، ان‌شاءالله مذاکرات انجام می‌شود و ساغلام به تراکتور اضافه خواهد شد. مدیرعامل باشگاه امروز صبح عازم ترکیه شد. مذاکرات خیلی خوب پیش رفته و به امید خدا این کار انجام می‌شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت سولدو عنوان کرد: سولدو و دستیارانش در ایران هستند، کارهای مربوط به خروج آنها از کشور و تست PCR در حال انجام است. ان‌شاءالله در آینده موفق باشد.

سرپرست تراکتور تصریح کرد: فکر می‌کنم با آمدن ساغلام شرایط خوب شود. هواداران او را‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند. زمانی هم که در تراکتور حضور داشت، با اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و کمبود بازیکن داشتیم، فوتبال زیبایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه می‌داد. فکر می‌کنم با آمدن ساغلام بتوانیم آرامش خاصی داشته باشیم و روند تیم بهبود پیدا کند. ان‌شاءالله شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد.

محمودی در مورد اینکه آیا چوب لای چرخ تراکتور گذاشته می‌شود که این تیم نوسانات زیادی دارد، گفت: خیر، از قبل مشکلاتی مانند چند پرونده خارجی وجود داشت، حدود 80 میلیارد هزینه شد تا پنجره باز شود. نیم فصل هم حدود 70میلیارد هزینه شد تا پنجره باز شود. یارگیری مناسبی هم اول فصل انجام نشد و تیم دچار عدم بالانس بود. در بعضی پست‌ها بازیکن زیاد بود و در بعضی پست‌ها اصلا بازیکن نداشتیم. این مسائل باعث شد تراکتور نتیجه‌گیری خوبی نداشته باشد. سولدو هم با اینکه مربی خوب و با انضباطی بود، نتوانست خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق بدهد. متاسفانه او از فوتبال کشورمان شناخت کافی نداشت و به همین خاطر نتوانست خوب نتیجه بگیرد. خودش هم اعلام کرد اگر جدا شوم بهتر است.

وی در خصوص اینکه جان توشاک به علت ابتلا به کرونا بستری شده و وضعیت خوبی ندارد، گفت: توشاک یکی از بهترین مربیانی است که به ایران آمده، او مربی بسیار بزرگی است و من افتخار دستیاری‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتم. درس‌های زیادی از او آموختم و ان‌شاءالله سلامتی خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاورد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص اضافه شدن محمد نصرتی به کادر فنی تیم عنوان کرد: امروز کارهای مربوط به قرارداد و صدور کارتش را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهم. ان‌شاءالله او به تیم اضافه شود و بتواند به تراکتور کمک کند. ضمن اینکه باید بگویم نبود هواداران در نوسان تراکتور تأثیر داشته، هواداران رکن اصلی این باشگاه هستند. از آنها خواهش می‌کنم تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ تشویق کنند و به حمایت‌های خودشان ادامه بدهند. مشکلاتی از گذشته روی هم انباشته شده بودند اما کم کم آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ از بین می‌بریم. در کنار زنوزی و سهرابی تلاش می‌کنیم مشکلات به کمترین حد برسد و تراکتور از این باتلاقی که در آن افتاده خارج شود.

وی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی، افزود: جایگاه تراکتور اینجا نیست و همیشه باید برای قهرمانی بجنگد. من هوادار این تیم هستم و می‌دانم باید همیشه بالای جدول باشد. طرفداران هم دوست دارند که ان‌شاءالله از سال بعد تراکتور در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

محمودی در خصوص آخرین وضعیت وحید فاضلی عنوان کرد: او با باشگاه قرارداد داشته و الان برگشته است، اما به هر حال سرمربی تیم باید بیاید و مختار است که خودش، کادرش را‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کند. فاضلی الان در کنار تیم است.

سرپرست تراکتور در مورد اینکه فردا فاضلی یا نصرتی روی نیمکت تراکتور می‌نشینند، گفت: امروز کارهای مربوط به بستن قرارداد نصرتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهم و بعد از آن، بقیه اقدامات را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. سهرابی در حال مذاکرات نهایی با ساغلام است و آنجا هم در مورد اینکه چه کسی دستیار باشد صحبت شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: