پایگاه خبری خانه فوتبال:

اشتباه عجیب حامد لک ، سنگربان پرسپولیس در دیدار هفته بیست و یکم مقابل نفت آبادان، باعث شد تا این تیم با مشکل مواجه شود. اتفاقی که باعث شد در ادامه شاگردان گل محمدی نتوانند به خود بیایند و نهایتا در فاصله دو هفته تا دربی حساس پایتخت، هم سه امتیاز مهم را از دست بدهند و هم از کورس قهرمانی با استقلال فاصله بگیرند.

با این اوصاف، این اشتباه حامد لک تنها اشتباه او در فصل جاری نیست و او در هفته های گذشته هم در مواقعی متزلزل ظاهر شده و با اشتباهاتش کار دست پرسپولیس داده.

به نظر می رسد لک، به اشتباه مقابل نفت آبادان عادت دارد و زرد پوشان جنوب، گربه سیاه او هستند. او در دیدار رفت همین فصل مقابل نفتی ها، ابتدا یک خروج عجیب و نامطمئن از دروازه داشت و با خوش شانسی دروازه اش باز نشد. ۵ دقیقه بعد او روی کنترل ضعیف پاس رو به عقب، سایه توپ را زد و او به سختی موفق شد توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد تا اشتباه عجیبش را جبران کند.

سنگربان سرخ پوشان که این فصل روی خروج ها متزلزل نشان داده و در بازی با نفت آبادان در هفته بیست و یکم هم چند خروج خطرناک داشت، در بازی با پیکان در محاسباتش دچار اشتباه شد و هنگام خروج از دروازه، به جای مشت کردن توپ، سر بازیکن حریف را نشانه گرفت و دو دستی یک پنالتی را تقدیم حریف کرد.

دومینوی خروج های اشتباه لک، در بازی با هوادار هم ادامه داشت. اگر چه در این بازی یک گل جنجالی به ثمر رسید که به نظر می رسید بازیکن هوادار توپ را با دست وارد دروازه کرده اما خروج ناموفق و اشتباه گلر پرسپولیس باعث شد تا این توپ به راحتی به تور دروازه پرسپولیس بچسبد.

یک فریم دیگر از اشتباهات دروازه بان اول تیم یحیی گل محمدی، در بازی با گل گهر سیرجان بود. او که در مقابل کی روش استنلی، مهاجم سر زن رقیب کار سختی داشت و باید حسابی حواسش را جمع می کرد، روی یک خروج اشتباه همه چیز را برای استنلی آماده کرد تا او با شگرد همیشگی اش، با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه قرمزهای پایتخت کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: